Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Aasia autod on nüüd USAs uus standard

    Viiskümmend viis aastat pärast seda, kui Toyota hakkas esimest korda USAs autosid müüma, on Aasia autod tõusnud müügitabelite tippu ning saanud uueks standardiks ameeriklastele.

    USAs on sel aastal Aasia autotootjate müük möödunud suurest kolmikust ehk Fordist, General Motorsist ja Chrysleris ning jätnud kaugele seljataha Euroopa autotootjad, kirjutas CNBC.
    Ameerika automüügi selle aasta turuosa (võrreldes eelmise aastaga) jaguneb järgmiselt: Aasia autotootjad 46,3% (tõus 2,6%), suur kolmik 45% (langes 2,3%), Euroopa autotootjad 8,4% (tõus 0,4%).
     „Kedagi ei huvita enam, kas sa sõidad Toyota, Hyundai või Subaruga,” ütles Kansas City autodiiler Scott Adams. „Küsimus kas osta Ameerika auto ei tähenda enam midagi, sest enamus Jaapani ja Korea mudeleid toodetakse USAs.”
    Kuskil 77,4 protsenti sõidukitest, mida Ameerikas sel aastal on müüdud, oli USAs toodetud. Peaaegu igal suuremal autotootjal on Ameerikas oma tehased.
    „Kui inimesed tulevad minu juurde, tahavad nad autot, mis oleks neile parim. Nad ei hooli sellest, kas tegemist on Ameerika või Jaapani autoga,” ütles Adams.
    Praegusel ajal eelistavad ameeriklased aga just Aasia autosid.
  • Hetkel kuum
Kai Realo: riigi konkurentsivõime ei teki üleöö, ka majandust tuleb juhtida
Eesti majanduse jätkuvalt halvenev konkurentsivõime ja kestev majanduslangus kõnelevad sellest, et peame riigina majanduse konkurentsivõime tugevdamise fookusesse võtma, kirjutab Eesti Tööandjate Keskliidu volikogu esinaine Kai Realo.
Eesti majanduse jätkuvalt halvenev konkurentsivõime ja kestev majanduslangus kõnelevad sellest, et peame riigina majanduse konkurentsivõime tugevdamise fookusesse võtma, kirjutab Eesti Tööandjate Keskliidu volikogu esinaine Kai Realo.
Jaapani jeen langes dollari suhtes kriitiliselt madalale tasemele
Jaapani jeen nõrgenes dollari suhtes kümnendat päeva järjest ja üks dollar maksab nüüd 158 jeeni, mis on Jaapani valuuta jaoks madalaim tase 34 aasta jooksul.
Jaapani jeen nõrgenes dollari suhtes kümnendat päeva järjest ja üks dollar maksab nüüd 158 jeeni, mis on Jaapani valuuta jaoks madalaim tase 34 aasta jooksul.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Plaan küps: väikefirmadele terendavad soodsamad laenud
KredExi ja EASi ühendasutus tahab pakkuda mikro- ja väikeettevõtetele laenu võtmisel käendust, et nad saaksid finantseeringu parematel tingimustel. Plaan pole veel pankades vastu võetud, aga küpseb.
KredExi ja EASi ühendasutus tahab pakkuda mikro- ja väikeettevõtetele laenu võtmisel käendust, et nad saaksid finantseeringu parematel tingimustel. Plaan pole veel pankades vastu võetud, aga küpseb.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Pannkoogimeistrid uuendavad kasvuretsepti: tuleb Eestist väljas ise äri püsti panna
Kookeri minipannkookidega tuntust kogunud Mesti omanikud tunnistasid Äripäeva raadios, et olid frantsiisi avamisele väljaspool Eestit juba päris lähedal, kuid aeg polnud küps. Enne tuleb ka ise üks koht välismaal avada.
Kookeri minipannkookidega tuntust kogunud Mesti omanikud tunnistasid Äripäeva raadios, et olid frantsiisi avamisele väljaspool Eestit juba päris lähedal, kuid aeg polnud küps. Enne tuleb ka ise üks koht välismaal avada.
Parim noor juht: juhtimises on nagu spordis, hea kultuuriga meeskonnad on edukamad
Estanc AS kuulutati Eesti tööandja brändikonkursi „Unistuste tööandja 2024“ võitjaks, ettevõte on tuntust kogunud just oma paindliku ja inimkeskse juhtimise poolest.
Estanc AS kuulutati Eesti tööandja brändikonkursi „Unistuste tööandja 2024“ võitjaks, ettevõte on tuntust kogunud just oma paindliku ja inimkeskse juhtimise poolest.
Neste lahkus Rohetiigrist. Vastastikku jagatakse teravaid süüdistusi
Neste teatas, et lahkub Rohetiigrist, sest ei pea transpordi teekaardi koostamise protsessi läbipaistvaks ega teaduspõhiseks. Rohetiiger pole süüdistusega nõus ja heidab Nestele ette vähest panust teekaardi loomisesse, kirjutab kestlikkusuudised.ee.
Neste teatas, et lahkub Rohetiigrist, sest ei pea transpordi teekaardi koostamise protsessi läbipaistvaks ega teaduspõhiseks. Rohetiiger pole süüdistusega nõus ja heidab Nestele ette vähest panust teekaardi loomisesse, kirjutab kestlikkusuudised.ee.
Maailma autohiidudele tootev firma tegi käiberekordi. „Mis siin öelda, eks ikka tuleb rahul olla“
Mainekatele Euroopa autotööstustele allhankeid tegev Mistra-Autex lõpetas eelmise aasta rekordkasumiga ning ületas endagi ootusi. Sel aastal loodab ettevõte edu enam-vähem korrata.
Mainekatele Euroopa autotööstustele allhankeid tegev Mistra-Autex lõpetas eelmise aasta rekordkasumiga ning ületas endagi ootusi. Sel aastal loodab ettevõte edu enam-vähem korrata.
Riigikohus: Raul Eamets rikkus toimingupiirangut
Riigikohus selgitas tänases otsuses, et kuigi Tartu Ülikooli endine dekaan Raul Eamets ei saanud tegu toime pannes aru selle keelatusest, ei välista see tema vastutust.
Riigikohus selgitas tänases otsuses, et kuigi Tartu Ülikooli endine dekaan Raul Eamets ei saanud tegu toime pannes aru selle keelatusest, ei välista see tema vastutust.
Kuidas valida just sinu äriga sobiv internetilahendus?
Internetiühendus on kaasaegses ärikeskkonnas kriitilise tähtsusega. Kuid millist tüüpi internetiühendus on äriklientide seas eelistatuim ja miks – kas juhtmevaba 5G või traditsiooniline kaabliga ühendus? Tele2 internetiteenuste äriarendusjuht Kristjan Orav aitab teemat avada.
Internetiühendus on kaasaegses ärikeskkonnas kriitilise tähtsusega. Kuid millist tüüpi internetiühendus on äriklientide seas eelistatuim ja miks – kas juhtmevaba 5G või traditsiooniline kaabliga ühendus? Tele2 internetiteenuste äriarendusjuht Kristjan Orav aitab teemat avada.