Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Aasia autod on nüüd USAs uus standard
Viiskümmend viis aastat pärast seda, kui Toyota hakkas esimest korda USAs autosid müüma, on Aasia autod tõusnud müügitabelite tippu ning saanud uueks standardiks ameeriklastele.
USAs on sel aastal Aasia autotootjate müük möödunud suurest kolmikust ehk Fordist, General Motorsist ja Chrysleris ning jätnud kaugele seljataha Euroopa autotootjad, kirjutas CNBC.
Ameerika automüügi selle aasta turuosa (võrreldes eelmise aastaga) jaguneb järgmiselt: Aasia autotootjad 46,3% (tõus 2,6%), suur kolmik 45% (langes 2,3%), Euroopa autotootjad 8,4% (tõus 0,4%).
„Kedagi ei huvita enam, kas sa sõidad Toyota, Hyundai või Subaruga,” ütles Kansas City autodiiler Scott Adams. „Küsimus kas osta Ameerika auto ei tähenda enam midagi, sest enamus Jaapani ja Korea mudeleid toodetakse USAs.”
Kuskil 77,4 protsenti sõidukitest, mida Ameerikas sel aastal on müüdud, oli USAs toodetud. Peaaegu igal suuremal autotootjal on Ameerikas oma tehased.
„Kui inimesed tulevad minu juurde, tahavad nad autot, mis oleks neile parim. Nad ei hooli sellest, kas tegemist on Ameerika või Jaapani autoga,” ütles Adams.
Praegusel ajal eelistavad ameeriklased aga just Aasia autosid.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.