• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,24
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,24
  • 17.11.12, 08:03

"Eesmärk on olla suunanäitaja"

Saku Õlletehase AS turundusdirektor Kadri Ärm märkis, et oluline on eristumisstrateegia - ja mitte olla järelkäija.
"Eristamise strateegia on oluline. Turul on ka hinnaliidri ja copy-paste tegijad. See on ka teatud strateegia. Meie püüame juhtida kategooriat, milles toimetame, mitte olla järelkäija. Eristumine ja innovatsioon on oluline ka klassikalisel turul nagu joogiturg ja õlu," rääkis Ärm.
Ärmi hinnangul on õlletootmise äris eristumine selles mõttes lihtsam, et olemas on füüsiline toode. "Pakend, maitse, bränd – need elemendid iseenesest leiavad kas oma tarbija või mitte," märkis Ärm.
"Brändi portfell on Saku Õlletehases lai, me ei ole ühe või kahe brändiportfelliga. Oleme püüdnud tootevalikut hoida mitmekesisena ja sellisena, et kataks kõikide õllehuviliste eelistusi. Meie jaoks on tooteportfelli mitmekesisus hästi oluline, samuti innovatsioon ja uued tooted," selgitas Ärm.
Ta lisas, et muidugi on oluline ka kolmas aspekt - tooteportfellist eraldi seisev turundustegevus üldiselt, kuidas teha asja teistmoodi ja põnevamalt ning kuidas teha reklaam ja kommunikatsioon eristuvamaks. "Meie joogid, mitte ainult õlu, on konkurentsitihedad ja globaalsed. Meie püüame mitte halli massiga kaasa minna ja lihtsalt mingit toote teadlikkust tõsta, vaid teha seda ikkagi teistmoodi ja eristuvalt," lausus Ärm.
Äripäeva reedeses turundurubriigis kirjutasime, kuidas eristumine võimaldab kliente juurde saada. Äripäev uuris erinevate sektorite ettevõtetelt, kuidas nemad eristuvad konkurentidest.  

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele