BMW turuväärtus on tõusnud 45 miljardi euroni. Investorid hindavad Mercedese väärtuseks aga kuskil 25 miljardit eurot. Kogu Daimleri väärtus on 42,2 miljardit.
„Turg ütleb, et Mercedese väljavaated on halvemad kui BMW-l,” ütles Saksamaal Kronebergis asuva Fairesearchi analüütik Hans-Peter Wodniok. „Turul on alati õigus. Innovatsioonis on BMW liider.”
Mercedese ebaedu põhjuseks rivaalide BMW ja Audi kõrval peetakse aeglustunud kasvu Hiina turul ning autotootja vananenud imagot, mis ei meelita ligi nooremaid ostjaid.
Bloombergi andmetel soovitavad 68% analüütikutest osta BMW aktsiaid, Daimlerit 40% analüütikutest.
Analüüsifirma Bernstein Research hindab Mercedese väärtuseks 22 miljardit eurot.
Volkswagenile kuuluv maailma suuruselt teine luksusautode valmistaja Audi plaanib kulutada 13 miljardit eurot uute autode arendamiseks ja tootmismahu suurendamiseks, et ületada BMW juhtivat müügipositsiooni, vahendas Bloomberg.
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.