• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 14.12.12, 10:09

Mercedese väärtus pool BMW omast

Daimler AG investorid hindavad Mercedez-Benzi väärtuseks pool sellest, mis on Bayerische Motoren Werke AG-l (BMW), kirjutas Bloomberg.
BMW turuväärtus on tõusnud 45 miljardi euroni. Investorid hindavad Mercedese väärtuseks aga kuskil 25 miljardit eurot. Kogu Daimleri väärtus on 42,2 miljardit.
„Turg ütleb, et Mercedese väljavaated on halvemad kui BMW-l,” ütles Saksamaal Kronebergis asuva Fairesearchi analüütik Hans-Peter Wodniok. „Turul on alati õigus. Innovatsioonis on BMW liider.”
Mercedese ebaedu põhjuseks rivaalide BMW ja Audi kõrval peetakse aeglustunud kasvu Hiina turul ning autotootja vananenud imagot, mis ei meelita ligi nooremaid ostjaid.
Bloombergi andmetel soovitavad 68% analüütikutest osta BMW aktsiaid, Daimlerit 40% analüütikutest.   
Analüüsifirma Bernstein Research hindab Mercedese väärtuseks 22 miljardit eurot.

Seotud lood

Uudised
  • 27.12.12, 17:42
Audi tahab 2016. aastaks edestada BMW-d
Volkswagenile kuuluv maailma suuruselt teine luksusautode valmistaja Audi plaanib kulutada 13 miljardit eurot uute autode arendamiseks ja tootmismahu suurendamiseks, et ületada BMW juhtivat müügipositsiooni, vahendas Bloomberg.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele