Suurima sotsiaalmeediaturunduse firma Goal Marketing loovjuhi Marko Saue sõnul ei ole nende ettevõtte eesmärk palju maha müüa, vaid kasutada oma turundajaoskusi selleks, et midagi head teha.
"Väikestel ettevõtetel ei ole eesmärk konkreetselt defineeritud. Me tegeleme sellega, mis meile meeldib," märkis Saue. "See on pigem hobi, kui sa teed mingit asja, mida sa armastad. Ja küll see raha ka siis tuleb."
Ettevõtet arendades ja inimesi palgates vaadatakse seda, et neil oleks omavahel hea olla, siis tulevad ka tulemused. "Meil on näiteks kontoris põhitegevus mitte töö tegemine, vaid jalgpalli mängimine. Seda me kommunikeerime igale poole," märkis Saue. "Jalgpalli mängimine ja selle vahel töö tegemine läheb palju lõbusamalt, kui see, et sa käiksid tööl 9-17 ja istuksid sama koha peal. Meil on firmakultuur oluliselt vabam."
Goal Marketing on teinud palju heategevuslikke kampaaniaid. "Näiteks oleme aidanud SEB heategevusfondi, IF Kindlustuse turvafondi, Päästeametit," loetles Saue. "Need on minu jaoks olulised kampaaniad, tunnen, et midagi head on minu töö tulemusena tehtud. Eesmärk ei ole palju maha müüa, vaid kasutame oskusi turundajana selleks, et midagi head teha."
Tavid AS suuromanik Alar Tamming ütles eelmisel nädalal, et kui keegi tunnistab, et tema äri eesmärk on kasum, siis haarab ta kahe käega peast. "Äri eesmärk on kasumiks moondunud. Äri eesmärk oli kunagi see, et keegi tegi kogukonnale kasulikku tegevust ja sai lisaressurssi sellest, et pühendus teistele. Sealt tuli kasum," märkis ta.
Äripäev uurib täna ettevõtjatelt, mis on nende ettevõtte eesmärk.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood

5% aastaintress ja kord kvartalis intressimakse: võlakirju saab märkida kuni 30. maini