• OMX Baltic−0,11%296,71
  • OMX Riga−0,11%915,06
  • OMX Tallinn−0,9%2 017,34
  • OMX Vilnius0,26%1 217,83
  • S&P 500−0,29%6 449,8
  • DOW 300,08%44 946,12
  • Nasdaq −0,4%21 622,98
  • FTSE 100−0,06%9 133,16
  • Nikkei 2250,77%43 714,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,97
  • OMX Baltic−0,11%296,71
  • OMX Riga−0,11%915,06
  • OMX Tallinn−0,9%2 017,34
  • OMX Vilnius0,26%1 217,83
  • S&P 500−0,29%6 449,8
  • DOW 300,08%44 946,12
  • Nasdaq −0,4%21 622,98
  • FTSE 100−0,06%9 133,16
  • Nikkei 2250,77%43 714,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,97
  • 23.09.13, 15:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Goal Marketing: mängime jalgpalli töö tegemise asemel

Suurima sotsiaalmeediaturunduse firma Goal Marketing loovjuhi Marko Saue sõnul ei ole nende ettevõtte eesmärk palju maha müüa, vaid kasutada oma turundajaoskusi selleks, et midagi head teha.
"Väikestel ettevõtetel ei ole eesmärk konkreetselt defineeritud. Me tegeleme sellega, mis meile meeldib," märkis Saue. "See on pigem hobi, kui sa teed mingit asja, mida sa armastad. Ja küll see raha ka siis tuleb."
Ettevõtet arendades ja inimesi palgates vaadatakse seda, et neil oleks omavahel hea olla, siis tulevad ka tulemused. "Meil on näiteks kontoris põhitegevus mitte töö tegemine, vaid jalgpalli mängimine. Seda me kommunikeerime igale poole," märkis Saue. "Jalgpalli mängimine ja selle vahel töö tegemine läheb palju lõbusamalt, kui see, et sa käiksid tööl 9-17 ja istuksid sama koha peal. Meil on firmakultuur oluliselt vabam."
Goal Marketing on teinud palju heategevuslikke kampaaniaid. "Näiteks oleme aidanud SEB heategevusfondi, IF Kindlustuse turvafondi, Päästeametit," loetles Saue. "Need on minu jaoks olulised kampaaniad, tunnen, et midagi head on minu töö tulemusena tehtud.  Eesmärk ei ole palju maha müüa, vaid kasutame oskusi turundajana selleks, et midagi head teha."

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tavid AS suuromanik Alar Tamming ütles eelmisel nädalal, et kui keegi tunnistab, et tema äri eesmärk on kasum, siis haarab ta kahe käega peast. "Äri eesmärk on kasumiks moondunud. Äri eesmärk oli kunagi see, et keegi tegi kogukonnale kasulikku tegevust ja sai lisaressurssi sellest, et pühendus teistele. Sealt tuli kasum," märkis ta.
Äripäev uurib täna ettevõtjatelt, mis on nende ettevõtte eesmärk.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    0 k 29 p 17 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele