Ettevõtja Olari Taali hinnangul ei tohiks seadust teha ühe probleemi lahendamiseks ning kõigi parteide valmisreklaamide rahaasjad tuleks korraga üle vaadata.
Äripäev toetab oma tänases juhtkirjas Reformierakonna riigikogule esitatud eelnõu, mis keelaks omavalitsustel kolm kuud enne valimispäeva esitada oma reklaamides ja kampaaniates kandidaatide isikuid. Samuti oleks keelustatud omavalitsuste mainekampaaniad.
"Pole õige teha ühtegi seadust ühe probleemi lahendamiseks. Antud juhul on see Reformierakonna käik Keskerakonna(Tallinna) vastu," lausus Taal.
"Kogu erakondade reklaamidusest peaks ühte kompleksina üle käima. Ükskõik kuidas, aga miljonite eurode kulutamine meedia heaks, mina maksumaksjana ei peaks seda õigeks. Seda peaks muutma. Kuidas, ma ei oska nii äkki öelda. Seda on vaja piirata kuidagi. Näiteks piirata ära reklaamide maksumus, et on mingi kindel kampaania hind/summa igal erakonnal. Siis on igal erakonnal ka võrdsemad võimalused," soovitas Taal ja lisas, et need reklaamid peaks iga erakond siis ikkagi enda raha eest tegema. "Noh jah, oma rahakoti rahadega ikka. Kuigi, see „oma rahakoti raha“ on nagunii maksumaksja raha," lisas Taal naerdes.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!