• OMX Baltic−0,17%299,54
  • OMX Riga−0,12%888,37
  • OMX Tallinn0,11%2 063,48
  • OMX Vilnius−0,02%1 207,48
  • S&P 5000,32%6 263,7
  • DOW 300,53%44 254,78
  • Nasdaq 0,25%20 730,49
  • FTSE 100−0,13%8 926,55
  • Nikkei 225−0,04%39 663,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,07
  • OMX Baltic−0,17%299,54
  • OMX Riga−0,12%888,37
  • OMX Tallinn0,11%2 063,48
  • OMX Vilnius−0,02%1 207,48
  • S&P 5000,32%6 263,7
  • DOW 300,53%44 254,78
  • Nasdaq 0,25%20 730,49
  • FTSE 100−0,13%8 926,55
  • Nikkei 225−0,04%39 663,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,07
  • 04.10.13, 11:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mõis Reformi eelnõust: neil said ideed otsa!

 Jüri Mõisa hinnangul pole tõsine Reformi välja käidud ja Äripäeva juhtkirjas toetatud plaan keelata enne valimisi reklaamimine ja pigem said Reformil ideed otsa.
Äripäev toetab oma tänases juhtkirjas Reformierakonna riigikogule esitatud eelnõu, mis keelaks omavalitsustel kolm kuud enne valimispäeva esitada oma reklaamides ja kampaaniates kandidaatide isikuid. Samuti oleks keelustatud omavalitsuste mainekampaaniad.
„Selline keelustamine pole vajalik. See näitab, et Reformierakonnal pole ideesid, kuidas Eesti ühiskonna elu edasi arenema peaks, mis on niigi juba ammu kõigile teada, et nad on ennast ammendunud, tegelevad vaid tühja-tähjaga,“ märkis Mõis.
Mis puudutab Tallinna linna ja Keskerakonna rahakoti segiajamist ja reklaamikampaaniate tarbeks linna raha kasutamist, siis Mõisa hinnangul pole see mingi suur teema. „See on otsitud teema, see pole mingi suur teema. Igaühe oma teod reklaamivad neid endid kõige paremini. Kui on riigivalitsemisel või rahvuslikul tasandil kordaminekuid,  siis see reklaamib neid isikuid, kes seal võimul on, omavalitsuse tasandil reklaamivad kordaminekud seal võimul olijaid ja kui midagi ebaõnnestub, siis on see neile isikutele antireklaam. Et igaüks otsustab ju ise. Sealhulgas on ka need tutvustuskampaaniad nagu turulgi. Inimesed saavad selle järgi otsustada, kas rahad on mõistlikult kasutatud või on see nii suur probleem, et peab teisi hakkama valima,“ seletas Mõis.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Siis leitakse mingi järgmine ja ülejärgmine viis. See on tegelemine tühja-tähjaga. Nagu ka need valijate näopildid, nagu Jürgen Ligi ja Urmas Paet ja teised kuulsad, näiteks Tallinna volikogu tegelased, nende nägude eksponeerimised keelati ära. Aga nüüd mõeldakse midagi uut välja. Eestis on kohalikud valimised, maitea, äkki mõni laseb kosmosest midagi taevasse – jälle probleem. See on praegu mitte tegelemine ühiskonnaelu probleemidega,“ lisas Mõis.
 
 

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 0 p 6 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele