• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 30.01.13, 21:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Chrysler üllatas priske kasumiga

Chrysler Group teatas oodatust paremast 2012. aasta kasumist, kuid hoiatas, et firma vaba raha voog tulevaks aastaks ei ulatu seniste prognoosideni.
Fiatile kuuluv Michiganis baseeruv autotootja teenis läinud aastal 1,67 miljardit dollarit kasumit, mida on üle kümne korra rohkem võrreldes 2011. aasta 183 miljoni dollariga. Firma on teist aastat kasumis pärast 2009. aasta pankrotti, vahendab Wall Street Journal.
Firma headele numbritele aitasid kaasa globaalne müük ning turuosa suurenemine koduturul USAs, kus Chryslerist on saanud üks suurima müügikasvuga autotootja üldse.
Küll aga teatas firma, et 2014. aastal suudab firma toota 1 miljard dollarit vaba raha voogu, mis on varasemast prognoosist 2 miljardit vähem. Kahanemine põhjustab Chrysleri sõnul suurenevad kulutused.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Chrysleri globaalne müük kasvas aastaga 18%, 2,2 miljoni autoni. Firma vaba raha voog küündis 2,2 miljardi dollarini, mida on 0,3 miljardit rohkem võrreldes 2011. aastaga.
USA autotootja teatas, et lükkab järgmisesse aastasse või kaugemalegi edasi mitmete käesolevaks aastaks planeeritud Jeepi ja Chrysleri brändi automudelite turule toomise. Selle asemel võetakse tooteportfelli osa uusi Fiati ja Alfa Romeo mudeleid.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele