• OMX Baltic−0,03%290,97
  • OMX Riga−0,21%909,41
  • OMX Tallinn0,23%1 890,56
  • OMX Vilnius−0,29%1 256,57
  • S&P 5000,26%6 840,2
  • DOW 300,09%47 562,87
  • Nasdaq 0,61%23 724,96
  • FTSE 100−0,44%9 717,25
  • Nikkei 2252,12%52 411,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,13
  • EUR/RUB0,00%93,25
  • OMX Baltic−0,03%290,97
  • OMX Riga−0,21%909,41
  • OMX Tallinn0,23%1 890,56
  • OMX Vilnius−0,29%1 256,57
  • S&P 5000,26%6 840,2
  • DOW 300,09%47 562,87
  • Nasdaq 0,61%23 724,96
  • FTSE 100−0,44%9 717,25
  • Nikkei 2252,12%52 411,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,13
  • EUR/RUB0,00%93,25
  • 24.04.13, 19:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fiat võib kolida New Yorgi börsile

Fiat SpA võib valida New Yorgi oma aktsiate peamiseks börsiks, kui Chrysleriga kavandatud ühinemine on lõpetatud, vahendas Bloomberg.
Sündmustega kursis olevate isikute teatel kaalub firma tegevjuht Sergio Marchionne Milano börsi vahetamist New Yorgi vastu, kui Fiati müügitulu ja kasumi kese on nihkumas Ühendriikidesse. Allikad soovisid jääda anonüümseks, sest teema on mitteavalik.
Marchionne plaanib ühendada kaks ettevõtet, et luua ülemaailmne autotootja konkureerimaks General Motorsi ja Volkswageniga. Fiat soovib Chryslerist osta ülejäänud osaluse, kui itaallased päästsid USA firma 2009. aastal pankroti äärelt 58,5% omandamisõigusega.
Chryslerist on saanud Fiati kontserni rahamasin, kui itaallased võitlevad Euroopas kahjude lõpetamisega. Eelmisel aastal ulatusid Fiati kahjud rohkem kui 700 miljoni euroni. Ettevõte sai 75% mullusest ärikasumist Põhja-Ameerikast.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Itaalia ja Torino peaksid mõistma, et meile tuntud vana Fiat ei eksisteeri enam," ütles Milano Bocconi ülikooli ettevõtluse professor ja Fiati ajaloolane Giuseppe Berta. "Selle autotootja jaoks on nüüd USA suurim turg, seega ma oleksin üllatunud, kui Marchionne ei valiks New Yorgi aktsiaturgu."
 

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele