• OMX Baltic0,37262,63
  • OMX Riga−0,07876,89
  • OMX Tallinn0,241 698,23
  • OMX Vilnius0,59993,51
  • S&P 5000,055 473,84
  • DOW 30−0,4940 628,28
  • Nasdaq 0,3316 940,81
  • FTSE 100−0,788 205,98
  • Nikkei 225−0,1636 159,16
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,00100,32
  • OMX Baltic0,37262,63
  • OMX Riga−0,07876,89
  • OMX Tallinn0,241 698,23
  • OMX Vilnius0,59993,51
  • S&P 5000,055 473,84
  • DOW 30−0,4940 628,28
  • Nasdaq 0,3316 940,81
  • FTSE 100−0,788 205,98
  • Nikkei 225−0,1636 159,16
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,00100,32
  • 25.02.13, 23:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Taksofirma veab tasuta

Saksa Takso pakub täna Tallinna linna piires taksoteenust kuni 7 euro eest tasuta, protestimaks Tallinna tasuta ühistranspordi vastu.
Ettevõtte tegevjuhi Andrea Greeni sõnul on tasuta ühistranspordi tõttu taksosõitjate arv vähenenud.
“Tallinna linnavalitsuse otsus luua tasuta ühistransport pärsib ettevõtlust ja soosib töötute arvu kasvu, nimelt pärast tasuta ühistranspordi jõustumist on tarbitava taksoteenuse maht tunduvalt vähenenud – kahe kuuga on kõnekeskusesse laekunud 25 protsenti vähem väljakutseid kui eelmisel aastal samal ajal,” ütles Green.
Tulika Takso sõitjate arv on hoopiski suurenenud. Tulika Takso tegevjuht Anne Rebane ütles, et keskmiselt täidab Tulika 40 000 tellimust kuus. “Võrreldes eelmise aasta jaanuariga on meie tellimuste maht tõusnud 7,5% võrra,” märkis ta. “Meil on teine klientuur: ärimehed ja vähem hinnatundlikud inimesed.”
Ka Tallink Takso nõukogu esimees Jaan Tamm ei usu, et ühistransport, tasuta või tasuline, taksoteenusele konkurent on. “Me pole mingil määral täheldanud tellimuste arvu vähenemist, meie taksode kasutatavus on hoopis stabiilselt kasvanud,” ütles ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele