Egle Raadik-Gonchev • 6. märts 2013 kell 8:28

Turunduse aastasündmus toob kokku üle 400 osaleja

Aasta suurimale Eesti turundusprofessionaale koondavale sündmusele Password tuleb sel aastal üle 400 kommunikatsiooni- ja meediaspetsialisti, turundusprofessionaali, suhtekorraldaja, loovinimese ning tippjuhi.

Kaks päeva annavad programmijuht Hando Sinisalu sõnul mõlemat, mida konverentsikülastaja ootab: kiiret ja põnevat ülevaadet Eesti ja maailma olulisematest turundustrendidest ning võimaluse teisel päeval enda valitud teemadel süvateadmised juurde hankida.

"Terve Passwordi esimene päev kannab alapealkirjaga "Midagi uut". Kõik esinejad räägivad sellest, mis nende valdkonnas on kõige uuemad/kuumimad trendid,” rääkis ta. „Teist laadi tagaside juba toimunud konverentsidelt on olnud see, et osaleja soovivad neid huvitavaid teemasid põhjalikumalt kuulata. Sellest lähtuvalt oleme Passwordi teise päeva kavasse mahutanud kolmetunnised mini-workshopid, kus osalejad saavad end huvitavasse teemasse süvitsi sisse minna.”

Passwordil antakse välja mainekad auhinnad Aasta Turundustegu (finaalis on EMT, Saku, Kalev, Elion ja Lennusadam), Aasta Suhtekorraldustegu, Aasta Meediategu ja Aasta Turundustiim.

Kahe konverentsipäeva vahel esinevad turundajate ja reklaamiinimeste bändid Cafe Amigos „Turundusrock 2013” raames, kuhu Passwordi osalejatele on sissepääs ja tervitusjook tasuta, teistele maksab sissepääs 5 eurot.

Password on Eesti suurim turunduskonverents, see toimub 13. - 14. märtsil Tallinnas Coca-Cola Plazas.

Sündmusele registreerunuid näed SIIT.

Lisainfo ja registreerimine: www.best-marketing.ee

Passwordi kava

13. märts 2013: MIDAGI UUT!

09:00 - 09:10 Konverentsi avamine

09:10 - 10:00 Arvamusliidrite vestlusring: Olukorrast Eesti turundus- ja meediariigis. Mida uut? Piret Mürk-Dubout (TeliaSonera  asepresident), Karl Multer (SEB Balti divisjoni turundus- ja kommunikatsioonidirektor), Olav Osolin (reklaamiekspert ja Tallinna Ülikooli õppejõud). Vestlusringi juhib Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu.

10:00 - 11:00 Uued suunad loovuse arendamisel ja rakendamisel

Teo Hären, Rootsi ettevõtja, konsultant ja koolitaja

11:00 - 11:30 Kohvipaus

11:30 - 11:50 Uued suunad kliendihalduses ja –teeninduses

Indrek Saul, kliendihalduse ja –teeninduse konsultant ja koolitaja

11:50 - 12:10 Uued suunad internetipsühholoogias

Graham Jones, Briti psühholoog, kirjanik ja lektor

12:10 - 12:30 Uued suunad kriisikommunikatsioonis

Stuart Bruce, Briti kommunikatsiooniekspert ja –koolitaja

12:30 - 13:00 Uued suunad digitaalmeedias

Oliver Gertz, MediaComi EMEA regiooni interaktiivse meedia divisjoni direktor

13:00 - 14:00 Lõunapaus

14:00 - 14:20 Uued suunad telereklaami planeerimises

Tim Whirledge, Red Bee Media strateegiline planeerija ja konsultant

14:20 - 14:40 Uued suunad turunduse mõõtmises ja analüütikas

Tony Rowe, Briti Chartered Institute of Marketing turundusanalüütika kursuse direktor

14:40 - 16:10 Password 2013 auhinnagala: Aasta turundustegu, Aasta meediategu ja Aasta suhtekorraldustegu finalistide esitlused ja autasustamine. Aasta Turundustiim.

14. märts 2013: MIDAGI PÕHJALIKKU! Temaatilised workshopid

HOMMIKUPOOLSED WORKSHOPID (paralleelsessioonidena):

09:00 - 12:00 Kriisikommunikatsioon digitaalajastul

Stuart Bruce, Briti kommunikatsiooniekspert ja –koolitaja

09:00 - 12:00 Turunduse mõõtmine ja analüüs

Tony Rowe, Briti Chartered Institute of Marketing turundusanalüütika kursuse direktor

09:00 - 12:00 Internetipsühholoogia: kuidas paremini mõista tarbijakäitumist internetis?

Graham Jones, Briti psühholoog, kirjanik ja lektor

12:00 - 13:00 Lõunapaus

PÄRASTLÕUNASED WORKSHOPID (paralleelsessioonidena):

13:00 - 16:00 Kasumlikud kliendisuhted

Indrek Saul, kliendihalduse ja –teeninduse konsultant ja koolitaja

13:00 - 16:00 Kuidas rakendada globaalseid digitaaltrende Eesti turul

Oliver Gertz, MediaComi EMEA regiooni interaktiivse meedia divisjoni direktor

13:00 - 16:00 Kuidas loovust arendada

Teo Hären, Rootsi ettevõtja, konsultant ja koolitaja

 

Hetkel kuum