• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 27.05.13, 16:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaljulaid: sotsiaalmeedias tehtud vigadest peab õppima

Sotsiaalmeedias tegutsejal peab olema julgust vaadata silma oma läbikukkumistele ning oskust tehtud vigadest õppida.
Sisuturundusagentuuri PRB juhataja Raimond Kaljulaid kirjutab ajakirja Kaja värskes numbris, et suhtekorraldajad tegelevad üha enam firma veebi, Facebooki lehekülje, uudiskirjade, blogide ja teiste e-kanalite sisuloomega, mis on sotsiaalmeedia jõulise tulekuga meie igapäevaellu erakordselt oluliseks muutunud.
Tema sõnul on sihtrühmade käitumine internetis on väga täpselt jälgitav. See võimaldab omakorda seada konkreetseid, käegakatsutavaid ja numbrilisi eesmärke ning analüüsida tulemusi – kas eesmärk päriselt täideti või mitte. See nõuab ka julgust vaadata tõeliselt silma oma läbikukkumistele. Ainult nii on võimalik õppida õnnestumistest ja ka ebaõnnestumistest. “Ära tee midagi, kui pole esmalt seadnud sellele tegevusele konkreetset numbrilist, käegakatsutavat eesmärki, samuti tuleb mõõta ja analüüsida pidevalt tulemusi!”
Loe nõuandeid sotsiaalmeedia ja sisuloome kohta ajakirja Kaja värskest numbrist. Tellijad saavad ajakirja lugeda ka veebist: http://kaja.aripaev.ee.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Kaire Uusen, Ave Lepik

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele