• OMX Baltic−0,45%300,92
  • OMX Riga0,11%894,35
  • OMX Tallinn−0,37%2 073,32
  • OMX Vilnius0,01%1 201,24
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,25%8 806,93
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,82
  • OMX Baltic−0,45%300,92
  • OMX Riga0,11%894,35
  • OMX Tallinn−0,37%2 073,32
  • OMX Vilnius0,01%1 201,24
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,25%8 806,93
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,82
  • 27.05.13, 16:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaljulaid: sotsiaalmeedias tehtud vigadest peab õppima

Sotsiaalmeedias tegutsejal peab olema julgust vaadata silma oma läbikukkumistele ning oskust tehtud vigadest õppida.
Sisuturundusagentuuri PRB juhataja Raimond Kaljulaid kirjutab ajakirja Kaja värskes numbris, et suhtekorraldajad tegelevad üha enam firma veebi, Facebooki lehekülje, uudiskirjade, blogide ja teiste e-kanalite sisuloomega, mis on sotsiaalmeedia jõulise tulekuga meie igapäevaellu erakordselt oluliseks muutunud.
Tema sõnul on sihtrühmade käitumine internetis on väga täpselt jälgitav. See võimaldab omakorda seada konkreetseid, käegakatsutavaid ja numbrilisi eesmärke ning analüüsida tulemusi – kas eesmärk päriselt täideti või mitte. See nõuab ka julgust vaadata tõeliselt silma oma läbikukkumistele. Ainult nii on võimalik õppida õnnestumistest ja ka ebaõnnestumistest. “Ära tee midagi, kui pole esmalt seadnud sellele tegevusele konkreetset numbrilist, käegakatsutavat eesmärki, samuti tuleb mõõta ja analüüsida pidevalt tulemusi!”
Loe nõuandeid sotsiaalmeedia ja sisuloome kohta ajakirja Kaja värskest numbrist. Tellijad saavad ajakirja lugeda ka veebist: http://kaja.aripaev.ee.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Kaire Uusen, Ave Lepik

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 19 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele