Betoonteed ei muutu Eestis majanduslikult mõistlikuks, kuniks ei hakata projekteerima tugevamaid asfaltkattega teid.
Nii selgub Maanteeameti tellitud uuringust. "Kui aga muudaksime veidi mängureegleid, on pilt tükkis teine - praeguste hindade baasil selgub, et kui asfalt kallineb 50% või betoon odavneb 30%, võib betoontee hind olla täiesti võrreldav asfaldiga," uuringu läi viinud ASi Ramboll Eesti vanemkonsultant Ain Kendra. "Kui püüda erinevaid tegureid kombineerida - asfaltkatendite reeglite muutus, asfaldi hinnatõus ning betooni hinna langus, võiksime sel moel saavutada hüpoteetilise olukorra, kus betoontee kujuneks ka Eestis arukaks lahenduseks." Ta on seisukohal, et kui tõesti teha siinmail mõni betoontee lõik, tuleks paigaldustööd tellida Kesk-Euroopa ettevõtjatelt, sest nii on tehtud ka Rootsis ja Soomes - väga palju loeb tegijate kogemus.
Kas betoonteed oleksid tänastest vastupidavamad, millised on nende plussid-miinused, loe pikemalt tänasest Äripäeva rubriigist Tööstus.
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.