29. september 2014 • 1 min
Jaga lugu:

E-kaubandus on vallutanud kõik sektorid

Kui varem oli e-kaubandus tugev mõnes valdkonnas, siis sel aastal on see vallutanud kõik kaubandussektorid, leidis ­e-kaubanduse asjatundja Andrew Phipps.

“Esimest korda on märgata, et e-kaubandus muutub massiliseks kõikides kaubandussektorites. Kui varasematel aastatel oli e-kaubandus tugev näiteks raamatute, elektroonika ja reiside valdkonnas, siis nüüd puudutab see kõiki valdkondi alates ravimitest ja lõpetades autodega,” ütles Phipps.

Teine huvitav trend puudutab tema sõnul lojaalsust. “Alguses arvati, et tarbijad on e-kaupluste suhtes ebalojaalsed ja ostavad sealt, kus soodsam hind. Veebis on ju nii lihtne ühest e-poest teise “hüpata”. Tegelikult näitavad uuringud, et kui pood suudab pakkuda meeldivat ostukogemust, on tarbijad e-poodide suhtes üllatavalt lojaalsed,” väitis ta.

Phippsi sõnul saab tänapäeva tarbija väga kergesti hindu võrrelda, seega muutuvad konkurentsieelisena olulisemaks näiteks garantii tingimused, tarne kiirus ja teeninduse kvaliteet.

 

Kes on kes

Andrew Phipps

Briti uuringufirma GfK globaalse online-kaubanduse direktor. Enne seda aitas käivitada legendaarse Briti kaubamaja Harrods e-poodi.Esineb 8. oktoobril kaubanduse aastakongressil.

Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt