• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 30.09.14, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

E-kaubandus on vallutanud kõik sektorid

Kui varem oli e-kaubandus tugev mõnes valdkonnas, siis sel aastal on see vallutanud kõik kaubandussektorid, leidis ­e-kaubanduse asjatundja Andrew Phipps.
“Esimest korda on märgata, et e-kaubandus muutub massiliseks kõikides kaubandussektorites. Kui varasematel aastatel oli e-kaubandus tugev näiteks raamatute, elektroonika ja reiside valdkonnas, siis nüüd puudutab see kõiki valdkondi alates ravimitest ja lõpetades autodega,” ütles Phipps.
Teine huvitav trend puudutab tema sõnul lojaalsust. “Alguses arvati, et tarbijad on e-kaupluste suhtes ebalojaalsed ja ostavad sealt, kus soodsam hind. Veebis on ju nii lihtne ühest e-poest teise “hüpata”. Tegelikult näitavad uuringud, et kui pood suudab pakkuda meeldivat ostukogemust, on tarbijad e-poodide suhtes üllatavalt lojaalsed,” väitis ta.
Phippsi sõnul saab tänapäeva tarbija väga kergesti hindu võrrelda, seega muutuvad konkurentsieelisena olulisemaks näiteks garantii tingimused, tarne kiirus ja teeninduse kvaliteet.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 
Kes on kes
Andrew Phipps
Briti uuringufirma GfK globaalse online-kaubanduse direktor. Enne seda aitas käivitada legendaarse Briti kaubamaja Harrods e-poodi.Esineb 8. oktoobril kaubanduse aastakongressil.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 13 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele