• OMX Baltic−0,08%302,85
  • OMX Riga0,05%869,91
  • OMX Tallinn−0,29%1 989,15
  • OMX Vilnius0,16%1 197,64
  • S&P 5000,00%5 663,94
  • DOW 300,00%41 368,45
  • Nasdaq 1,07%17 928,14
  • FTSE 1000,35%8 561,22
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,22
  • OMX Baltic−0,08%302,85
  • OMX Riga0,05%869,91
  • OMX Tallinn−0,29%1 989,15
  • OMX Vilnius0,16%1 197,64
  • S&P 5000,00%5 663,94
  • DOW 300,00%41 368,45
  • Nasdaq 1,07%17 928,14
  • FTSE 1000,35%8 561,22
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,22
  • 30.12.14, 13:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas parendada teeninduskultuuri?

Klienditeeninduse üle on Eestis palju nurisetud. Kas pole teenindajad piisavalt motiveeritud või pole ettevõtetes teeninduskultuur piisavalt välja arenenud ja hinnatud? Uuringuettevõtte Service Checki sõnul on hea teeninduse alustalaks terve ettevõtte organisatsioonikultuur.
Viru Keskuse Denim Dreami rõõmsameelne klienditeenindaja
  • Viru Keskuse Denim Dreami rõõmsameelne klienditeenindaja
  • Foto: Scanpix/Postimees
Teeninduskvaliteedi uuringuid tegev ettevõte Service Check viis klientide seas läbi küsitluse, et selgitada probleeme teeninduses ning hinnata Eesti teeninduskvaliteeti.
Service Check'i asutajad Tauri Taime ja Siim Padar on veendunud, et meie teeninduskvaliteet on viimastel aastatel teinud tugeva sammu ülespoole, kuid arenguruumi on piisavalt.
Loe Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee pikemalt, kuidas kommenteerivad teeninduskultuuri kindlustusselts Ergo ja Põldma Kaubandus ning kuidas seda nende arvates paremaks muuta.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele