Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Nokia siseneb virtuaalmaailma
Nokia OzoFoto: Nokia
Nokia tuli välja professionaalsetele filmitegijatele ja sisutootjatele mõeldud uudse virtuaalreaalsuse kaameraga, sisenedes meedia- ja meelelahutusalale.
Pallikujuline kaamera on kinnitus, et Nokia ei kavatse piirduda võrguseadmete tootmisega, vaid sihib mobiiltelefonide tootmise lõpetamise järel naasmist tarbeelektroonika turule.
Müüki jõuab uus kaamera Ozo eeldatavasti neljandas kvartalis, teatas Nokia.
„See on Nokia taassünd, mida me oleme firma 150aastase ajaloo jooksul korduvalt näinud,“ tsiteeris ajaleht Financial Times Nokia Technologies presidenti Ramzi Haidamust.
„Ozo on meie disainitud ja Soomes toodetud,“ ütles Haidamus. „See märgib meie naasmist tarbeelektroonika turule, kuid seekord sisu poolel.“
Lisaks meelelahutusele saab uudset kaamerat rakendada ka haridusvallas, reklaamis ning ajakirjanduses.
Virtuaalreaalsusega mängudest loodetakse uut koduse meelelahutuse hitti.