Raido Neemre • 3. september 2015
Jaga lugu:

Disney’l on Tähesõdadega suured plaanid

Foto: EPA

Disney paiskab juba 3,5 kuud enne Starwarsi uue filmi "The Force Awakens" väljatulekut müüki piiratud hulgal temaatilist kaupa, vahendab CNBC.

Homme, 4. septembril paiskab ettevõte turule "Force Friday" sarja, mis tuleb esialgu müüki Disney, Toys 'R Us ning Walmarti poodides; veebipoodidest hullutavad ostjaid heade pakkumiste ja uute toodetega Amazon ja DisneyStore.com.

Analüütikud kutsuvad seda “enneolematu ulatusega ülemaailmseks kaubanduse kampaaniaks.”

Üritusel on potentsiaal kiirendada märkimisväärselt ettevõtte müügitulu ja kasumitõusu,” sõnas JPMorgan’i analüütik Alexia Quadrani.

Analüütik prognoosib, et Star Wars’i globaalne litsentsimine ja müük kasvab ligi 200%, mis võib firma tuludesse 2016. aastal lisada ligikaudu 500 miljonit dollarit ning ärikasumi kasvuks prognoosib ta 200 miljonit dollarit.

Litsentseerimisekspert Marty Brochstein märkis, et Disney uute toodete turulepaiskamisega lööb ettevõte kaks kärbest ühe hoobiga. Force Friday temaatiliste asjade müük on suunatud peamiselt kollektsionääridele ning pikaajalistele fännidele, kes soovivad omada kõike uut, värsket ning parimat ja olla seejuures esimene. Traditsioonilised lapsed ning filmindusele keskendunud poed hakkavad kaupa müüma peale filmi linastumist,” sõnas ta.

 

Jaga lugu:
Hetkel kuum