• Jaga lugu:

    Instagram edestas Twitterit

    Foto: EPA

    Facebooki omandis oleva Instagrami kasutajate hulk jõudis 400 miljoni aktiivse kasutajani kuus, muutes selle ühtlasi oma rivaalist, Twitterist populaarsemaks.

    Sotsiaalmeedia võrgustik loodab teenuse pealt teenida ka suuremat reklaamitulu, vahendab CNBC.
    Foto-jagamise rakendusel kulus üheksa kuud viimati lisandunud 100 miljoni kasutaja poolehoiu võitmiseks. Teenust kasutavad ka tuntud staarid nagu jalgpalliäss David Beckham ja endine sportlane Caitlyn Jenner.
    Hiljuti liitunud 100 miljonist kasutajast on enam kui pool pärit Euroopast ja Aasiast, kusjuures enim kasutajaid on Brasiiliast, Jaapanist ning Indoneesiast.
    Facebooki jaoks on numbrid äärmiselt rõõmustavad, kuna sotsiaalvõrgustik on seadnud eesmärgiks Instagrami pealt üha enam teenima hakata. Hiljuti on ellu rakendatud mitmeid muudatusi nagu sponsoreeritud postitused ning peagi hakatakse kasutajatele kuvama ka suunatud reklaame.
    Instagrami reklaamitulu peaks sellel aastal prognooside kohaselt sisse tooma ligi 600 miljonit dollarit; 2016. aastaks prognoositakse üle 146% tulu kasvu ehk loodetav tulu peaks ületama 1,48 miljardit dollarit, ennustab eMarketer.
    Instagrami reklaamitulu moodustab 2017. aastal 14% Facebooki mobiilireklaamide kogutulust, prognoosib eMarketer.
    “Instagram jõuab erineva kasutajaskonnani, seega on sellel reklaamitootjate seas menu ning seda müüakse kui eraldi toodet või brändi,” sõnas Enders Analysis digitaalmeedia juht Ian Maude.
    Twitter aga seevastu seisab silmitsi raskustega. Mikroblogi teenus teatas selle aasta alguses, et nende igakuiste aktiivsete kasutajate hulk jõudis teises kvartalis 316 miljoni kasutajani, mis on võrreldes eelmise aastaga 15% võrra enam.
    Ettevõtte tegevjuht Jack Dorsey aga ei ole Twitteri kasutajaskonna kasvukiirusega üldsegi mitte rahul. Analüütikute sõnul ei ole Twitteri kasutajate hulga kasvu aeglustumises süüdi mitte ainult selle rivaalid nagu Snapchat või Instagram, vaid asi on pigem mikroblogi ärimudelis.
     
     
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Rasmus Pikkani: ärme investeeri nii, nagu homset ei oleks
Jätkusuutlikule investeerimisele ja pensionifondidele mõtlevad inimesed peaksid lähtuma ennekõike soovist aidata luua endale ning oma järeltulijatele paremat tulevikku, mitte üksnes ahvatlusest haarata kinni järjekordsest uuest ja tulusast investeerimistrendist, kirjutab Luminori Baltikumi pensioniüksuse juht Rasmus Pikkani.
Jätkusuutlikule investeerimisele ja pensionifondidele mõtlevad inimesed peaksid lähtuma ennekõike soovist aidata luua endale ning oma järeltulijatele paremat tulevikku, mitte üksnes ahvatlusest haarata kinni järjekordsest uuest ja tulusast investeerimistrendist, kirjutab Luminori Baltikumi pensioniüksuse juht Rasmus Pikkani.
Tulemuste ootus keris indekseid ülespoole
USA peamised indeksid lõpetasid päeva kergelt rohelises, kui investorid ootavad suure huviga suurte tehnoloogiaettevõtete teise kvartali tulemusi ning Föderaalreservi kohtumist, vahendab Bloomberg.
USA peamised indeksid lõpetasid päeva kergelt rohelises, kui investorid ootavad suure huviga suurte tehnoloogiaettevõtete teise kvartali tulemusi ning Föderaalreservi kohtumist, vahendab Bloomberg.
Raadiohommikus: Tesla teise kvartali tulemustest, Ööd Mirror Houses investeeringust ja e-kaubanduse rekordaastast
Peegelmaju tootev Ööd Grupp sai investeeringu rahvusvahelisest investeerimisfirmalt BBox, et oma tegevust laiendada. Stuudios on külas Öödi üks asutajatest Andreas Tiik, räägime temaga ettevõtte tulevikuplaanidest.
Peegelmaju tootev Ööd Grupp sai investeeringu rahvusvahelisest investeerimisfirmalt BBox, et oma tegevust laiendada. Stuudios on külas Öödi üks asutajatest Andreas Tiik, räägime temaga ettevõtte tulevikuplaanidest.
Automüüjad vaatavad elektrikaubikute käsule altkulmu Lisakulu lööks otse tarbija rahakotti
Kohalikud automüüjad vaatavad kõhklusega kliimaleppele punktile, mille järgi peaks ka kaubaveoks kasutama elektri jõul liikuvaid sõidukeid. See tähendaks nende hinnangul järeleandmisi sõidu pikkuses ja koorma raskuses, aga tõstaks ka veetava kauba hinda.
Kohalikud automüüjad vaatavad kõhklusega kliimaleppele punktile, mille järgi peaks ka kaubaveoks kasutama elektri jõul liikuvaid sõidukeid. See tähendaks nende hinnangul järeleandmisi sõidu pikkuses ja koorma raskuses, aga tõstaks ka veetava kauba hinda.