Tee 230meetrisel lõigul on 25 cm paksune betoonkate ja 310meetrisel lõigul 20 cm paksune betoonkate, mis kaetakse 5 cm kulumiskihiga, teatas Raepress. Betoonplaadi laius on kaheksa meetrit, betoontee pikkus on 500 meetrit ning sellel on betoonpinda üle 6000 ruutmeetri.
Tööde maksumus koos käibemaksuga on 1,8 miljonit, mis on 30% kallim tavalisest asfaltkattega teest.
Betoonkatte hooldevajadus on võrdlemisi väike: iga 10–12 aasta järel tuleb kattepinna karedust taastada teemantfreesimisega ning iga 12 aasta järel remontida vuuke. Asfaltkatte puhul tuleb aga suure liiklussageduse korral paigaldada iga 10 aasta järel asfaltbetoonist ülekate koos tasandusfreesimisega.
Tee-ehituse peatöövõtja on Lemminkäinen Eesti ning teelõigu eksperimentaalset betoonosa ehitab Saksa allhankija Beton Technik.
Tsementbetoonist teelõik avatakse pärast jaanipäeva.
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.