Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Lamborghini andis kiusatusele järele

    Lamborghini Uruse kontseptsioon antid välja juba viie aasta eestFoto: epa

    Lamborgini ei suutnud vastu panna linnamaasturimaaniale ning tuli välja Lamborghini Urusega.

    Tõsi, Genfi autonäitusel avaldas autotootja 470kilovatise võimsusega Huracan Performante. Auto kiirendab nullist sajani vähem kui kolme sekundiga ning auto tippkiiruseks on märgitud 320 kilomeetrit tunnis. Sarnaselt teiste Lamborghinidega on ka sel neljarattalisel kaks istet ning salongis nõnda vähe ruumi, et sinna mahuks parima tahtmise korral vaid üks väike poekott.
    See-eest õige pea tootmisse minev Lamborghini Urus mahutab väikse poekoti ja veel enamgi. Uruse kontseptsioon avaldati tegelikult juba viie aasta eest, ent toona jäi asi seisma ning nüüd, mil inimesi on tabanud linnamaasturite hullustus, pole paremat aega ettevõttel vanalt ideelt tolm maha pühkida. Tegu on CNNi andmeil kõige praktilisema Lamborghiniga, mis eales välja antud, samuti on tegu hübriidautoga, mis on teiste Lamborghinidega võrreldes taas uudne.
    Urus pole Lamborghini jaoks siiski esimene SUV. 1980. aastate lõpus tuli autotootja välja millegi sarnasega, ent toona oli neljarattaline mõeldud pigem militaarkasutuseks ega osutunud lõppkokkuvõttes kuigi populaarseks. Toodeti vaid 330 isendit.
    Lamborghini juht Stefano Domenicali ütles CNNile Genfi autonäitusel antud intervjuus, et kuna linnamaasturid on nõnda populaarsed, tahab oma sõna sinna sekka öelda ka Lamborghini.
    Teised teevad ka
    Luksuslikud linnamaasturid pole teab, mis uudis. Mercedes on lubanud näiteks välja tulla maailma kõige kallima ja edevama linnamaasturiga, mille hind jääb poole miljoni dollari juurde. Nagu ka Lamborghini, kuulub Volkswagen Groupile ka Bentley, mille toodetud Bentayga on juba ülimalt peen auto. See-eest Lamborghini põline konkurent Ferrari on suisa vandunud, et nemad SUViga välja ei tule.
    Lamborghini on oma SUVile pannud suured ootused. Ettevõte ennustab, et Urus müüb üle nii Aventadori kui Huracani. Selleks, et võimsaks tellimuste arvuks ette valmistada, laseb ettevõte oma Itaalia tehast koguni laiendada.
    Kõige selle juures tasub siiski arvestada, et Lamborghini jaoks on edukad müüginumbrid veidi teised kui näiteks Volkswageni brändi jaoks. Lamborghini läbi aegade võimsaim müüginumber ühes aastas on 3500 sõidukit. See on vaid 0,03% kõigist autodest, mida Volkswagen Group tol aastal müüs. Urusega loodab ettevõte mõistagi seda numbrit ületada ning prognoosib, et 2019. aastal jõuavad aastased müüginumbrid 7000 autoni.
    Kõige selle juures märkis Domenicali, et tähtis on, et Lamborghini jääks oma liistude juurde. See tähendab, et tegu on siiski kalleid ja võimsaid sportautosid tootva ettevõttega. See, et ettevõte SUViga välja tuleb, ei muuda ettevõtte strateegiat ega olemust kuidagi.
  • Hetkel kuum
Ekspert: ärme rabista kohustuslike e-arvete jõustamisega
Ettevõtetel tasub juba praegu lepingus paika panna arve esitamise viis, muidu võib valitsusest riigikogu menetlusse saadetud eelnõu järgi enese teadmata nõustuda e-arve esitamise kohustusega, kirjutab äriõiguse ekspert ja kauaaegne ettevõtjate õigusnõustaja, advokaadibüroo RASK partner Annika Vait.
Ettevõtetel tasub juba praegu lepingus paika panna arve esitamise viis, muidu võib valitsusest riigikogu menetlusse saadetud eelnõu järgi enese teadmata nõustuda e-arve esitamise kohustusega, kirjutab äriõiguse ekspert ja kauaaegne ettevõtjate õigusnõustaja, advokaadibüroo RASK partner Annika Vait.
Robloxi aktsia langes 20%
Veebimängude platvorm Roblox tegi läbi kahe aasta suurima languse, kui pärast nõrkade prognooside avaldamist taandus ettevõtte aktsia umbes 20%, vahendas Bloomberg.
Veebimängude platvorm Roblox tegi läbi kahe aasta suurima languse, kui pärast nõrkade prognooside avaldamist taandus ettevõtte aktsia umbes 20%, vahendas Bloomberg.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Õigel ajal loobumist takistab edasipürgimise kultuur
„Loobumine millestki või millegi lõpetamine on üks raskemaid otsuseid ja üks põhjustest on meid ümbritsev visaduse ja edasipürgimise kultuur“, ütles koolitaja Heiti Pakk saates „Teabevara tund“.
„Loobumine millestki või millegi lõpetamine on üks raskemaid otsuseid ja üks põhjustest on meid ümbritsev visaduse ja edasipürgimise kultuur“, ütles koolitaja Heiti Pakk saates „Teabevara tund“.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Raadiohommikus: juhtimisest, kinnisvarast ja kliimaseadusest tööstusele
Reedene raadiohommik vaatleb äsja avalikustatud kliimaseadust, kuid juttu tuleb just selle mõjust tööstusele. Räägime, kuidas mõjutab kavandatav seadus Heidelberg Materials Kundat ehk endist Kunda Nordic Tsementi. Samuti tuleb juttu sellest, kuidas läheb ettevõttel praegu.
Reedene raadiohommik vaatleb äsja avalikustatud kliimaseadust, kuid juttu tuleb just selle mõjust tööstusele. Räägime, kuidas mõjutab kavandatav seadus Heidelberg Materials Kundat ehk endist Kunda Nordic Tsementi. Samuti tuleb juttu sellest, kuidas läheb ettevõttel praegu.
Soome tööstustellimused kahanesid pea viiendiku
Soome tööstused said märtsis 19,1 protsenti väiksemas mahus tellimusi kui aasta tagasi, teatas riigi statistikaamet.
Soome tööstused said märtsis 19,1 protsenti väiksemas mahus tellimusi kui aasta tagasi, teatas riigi statistikaamet.