Näiteks jõuavad merelt Lennusadamasse hiidlained kolm korda päevas, kui saabub kiirkatamaraan HSC Express kaubamärgiga Viking FSTR. Aegna saarele aga jõuavad hiidlained siis, kui Viking FSTR ja Tallinki kiirlaev on samal ajal Aegna traaversis.
Maavalitsus ja kohalik omavalitsus ei saa seaduse järgi merel toimuvat korraldada, kuid veeteede amet saab ohutusele viidates piirata laevade liikluskiirust,
märgib ERR. Veeteede amet on laevafirmadele teinud ettepaneku muuta graafikuid nii, et laevad ei satuks ühel ajal Aegna traaversisse. "Küsimus on mõnes minutis," sõnas ameti peadirektor Rene Arikas. Ta tõdes, et üldiselt on Tallinna sadamad kehvasti ehitatud ja halvasti kaitstud.
Osapooled on kokku leppinud, et majandusministeerium tegeleb Tallinna lahe laevaliiklusega ning selle reguleerimiseks vajalike seadusemuudatustega edasi.