• Jaga lugu:

    Hollywoodi naisnäitlejatel palgalangus?

    Emma StoneFoto: epa

    Forbesi avaldatud enim teenivate näitlejannade edetabeli tipus on sel aastal esmakordselt Emma Stone.

    Kuna tänavust meeste edetabelit pole Forbes veel välja andnud, on paslik siiski vaadata, missugusesse suurusjärku jäävad meesnäitlejate palgad. 2016. aasta naiste edetabelis troonis Jennifer Lawrence, kes teenis Forbesi andmeil 46 miljonit dollarit maksueelset tulu.

    Selline oli aga Forbesi 2016. aasta põhjal koostatud edetabel enimteenivatest meesnäitlejatest: 

    Dwane Johnson, 64,5 miljonit

    Jackie Chan, 61 miljonit

    Matt Damon, 55 miljonit

    Tom Cruise, 53 miljonit

    Johnny Depp, 48 miljonit

    Ben Affleck, 43 miljonit

    Vin Diesel, 33 miljonit

    Shah Rukh Khan, 33 miljonit

    Robert Downey Jr, 33 miljonit

    Akshay Kumar, 31,5 miljonit

    Brad Pitt, 31,5 miljonit

    Väljaanne Forbes kirjutab, et 28aastane Emma Stone teenis möödunud aastal 26 miljonit dollarit maksueelset tulu. Näitlejanna sissetuleku suurimaks allikaks oli talle naispeaosa Oscari toonud roll filmis “La La Land”, kus Stone mängis näitlejaametist unistavat, ent kohvipoes töötavat Miat.
    Film sai väga hea vastukaja ning teenis 445,3 miljonit dollarit. Tänavu veebruaris Oscari galal pälvis film 6 kuldmehikest. Portaali IMDB maailma 250 parema filmi nimistus on “La La Land” 152. kohal.
    Stone on öelnud, et Mia rollis oli tema jaoks palju sellist, mida ta on ka päriselus tunda saanud. Stone kolis 15aastasena Los Angelesse, et hakata püüdlema näitlejakarjääri. Ta käis paljudel prooviesinemistel ning teadis, mis tunne on ebaõnnestuda. Ja tema ponnistused on kandnud kuhjaga vilja: Stone'i aastane sissetuleku kasv oli eelmisel aastal suurem kui ühelgi teisel nimekirjas oleval näitlejannal. Samuti pole Stone 12 kalendrikuu jooksul Forbesi andmeil iial nii palju teeninud kui mullu.
    Jennifer Aniston
    Teisele kohale platseerus sel nädalal avaldatud edetabelis seriaalist “Sõbrad” kuulsaks saanud Jennifer Aniston, kes teenis tänavu 25,5 miljonit dollarit maksueelset tulu. Viimastel aastatel on ta kaasa löönud mitmetes filmides, millest võiks esile tuua linateose “Cake”, millega ta kandideeris ka Kuldgloobusele.
    Lisaks teenib 48aastane Aniston märkimisväärset tulu reklaamides osalemisega. Ta reklaamib nii lennukompaniid Emirates, kui ka joogikompaniid Smartwater. Lisaks osales Aniston juuksehooldusbrändi Living Proof reklaamimisel ning tal oli ettevõttes ka osalus. Living Proof müüdi Unileverile möödunud aastal siiski maha.
    Jennifer Lawrence
    Kolmandale kohale jõudis eelmisel aastal edetabeli tipus olnud Jennifer Lawrence, kes teenis 24 miljonit dollarit. Seda on pea poole võrra vähem kui aasta varem. Eelmisel aastal osales Lawrence filmi “mother!” ehk “ema!” võtetel ning teenis selle eest kopsaka summa. Film ise peaks sügisel ka Eesti kinodesse jõudma.
    Suur osa Lawrence’i iga-aastasest sissetulekust tuleb ka Diorilt, kellega naisel on pikaaegne koostööleping.
    Neljandale kohale jõudis Melissa McCarthy 18 miljoni dollariga ning viies oli Mila Kunis 15,5 miljoni dollariga. Kuuendale kohale jõudis Emma Watson (14 miljonit), seitsmes oli Charlize Theron (14 miljonit dollarit), kaheksas Cate Blanchett (12 miljonit dollarit), üheksas Julia Roberts (12 miljonit) ja kümnes Amy Adams (11,5 miljonit).
    Naiste edu
    Selle aasta edetabelist näib, et vaid kolm naist ületasid 20 miljoni dollari piiri. Eelmisel aastal teenis 20 miljonit dollarit või enam neli näitlejannat. Kokku teenis esikümme 205 miljonit dollarit, mis on 16% võrra vähem kui 2015. aastal. Lisaks tasub märkida, et tegu on maksueelse tuluga, mis tähendab, et teenitud summalt peavad näitlejad tasuma nii maksud kui ka näiteks agendile, juristile ning mänedžerile minevad summad.
    Forbes juhib selle aasta edetabeli puhul tähelepanu ka sellele, et kui tavaliselt räägitakse, et Hollywoodis ülistatakse noorust ning üle 40aastased naised filmirolle eriti ei saa, siis eelmise aasta põhjal näib, et 10 naisest 6 on üle 40 aasta vanad.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Sille Pettai: rohepööre vajab heas mõttes survet
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Snaige küsib kahjumi katteks aktsionäridelt miljon eurot
Snaige kutsus kokku erakorralise aktsionäride koosoleku kahjumi katmise ja firma restruktureerimise arutamiseks; aktsionäridelt vajatakse lisaraha miljon eurot.
Snaige kutsus kokku erakorralise aktsionäride koosoleku kahjumi katmise ja firma restruktureerimise arutamiseks; aktsionäridelt vajatakse lisaraha miljon eurot.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Analüüs: liigume elatustaseme poolest tagasi 2019. aastasse
Palgakasv jätkus esimeses kvartalis hoogsas tempos - keskmine brutokuupalk kerkis aastaga 8 protsendi võrra -, hinnad aga tõusid sellest ikkagi kaks korda kiiremini, kommenteerib Swedbanki vanemökonomist Liis Elmik.
Palgakasv jätkus esimeses kvartalis hoogsas tempos - keskmine brutokuupalk kerkis aastaga 8 protsendi võrra -, hinnad aga tõusid sellest ikkagi kaks korda kiiremini, kommenteerib Swedbanki vanemökonomist Liis Elmik.
Eesti kalamarjabuumi taga seisab Indrek Kasela
Statistikaamet üllatas eile andmetega, mis näitasid, et kalamarja müük Eestis on aastaga tonnide viisi kasvanud. Kui esiti pakuti suureks põhjuseks lihtsalt eestlaste kasvanud armastust kalli kraami vastu, siis PRFoodsi juht Indrek Kasela teadis lisada, et suure osa tõusust annab just tema ettevõte.
Statistikaamet üllatas eile andmetega, mis näitasid, et kalamarja müük Eestis on aastaga tonnide viisi kasvanud. Kui esiti pakuti suureks põhjuseks lihtsalt eestlaste kasvanud armastust kalli kraami vastu, siis PRFoodsi juht Indrek Kasela teadis lisada, et suure osa tõusust annab just tema ettevõte.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.