Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
KAART: kaubanduskeskuste liidril on suur edumaa
Tallinna ja Harjumaa elanike seas on ülekaalukalt populaarseim ostukoht Ülemiste keskus, selgus Kantar Emori uuringust.
Ülemiste keskusest on kahe kuu jooksul ostnud kaupu kolmandik elanikest. Olulise vahega järgnevad Kristiine ja Rocca al Mare Keskus, seejärel Lasnamäe Centrum, Tallinna Kaubamaja koos Viru keskusega.
Ülemiste KeskusFoto: Raul Mee
“Kui viimastel aastatel püsis Kristiine ja Rocca al Mare keskuse ostjaskond vaatamata Ülemiste keskuse kiirele kasvule suhteliselt stabiilsena, siis sel aastal on kõigi kolme liidri ostjaskond kitsenenud,“ sõnas Emori uuringuekspert Kersten Jõgi. „See tähendab, et kui varasemalt osteldi aktiivselt mitmes keskuses, siis nüüd keskendutakse pigem ühele,“ selgitas ta.
Vaata kaardilt, kuidas on viimase viie aastaga muutunud igas kaubanduskeskuses ostlejate hulk.
Kaubanduskeskustes asuvatest poodidest on klientidele kõige atraktiivsemad rõivapood H&M, jalatsipood NS King ning parfümeeria-kosmeetikapood I.L.U.
Uuringu käigus küsitleti 1000 Tallinna ja Harjumaa elanikku vanuses 15–74 aastat ning valim on esinduslik piirkonna vastavaealise elanikkonna suhtes. Uuring viidi läbi august–september 2018 telefoniintervjuudena.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.