Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eesti "musta reede" pakkumised ei ületa tavapäraseid allahindlusi
Kui üksikud erandid kõrvale jätta, on Eesti kaupmehed Ameerika Ühendriikidest üle võetud allahindluskampaania pakkumistes väga kitsid, kirjutab ERR.
Kui Ameerika Ühendriikides on "mustal reedel" kuni 70protsendised allahindlused pigem tavapärased, siis Eesti kaupmehed ei taha võrdväärseid pakkumisi teha. Ehkki mõne erandiga, keskenduvad Eesti kaupmehed eeskätt pudi-padile marginaalsete hinnaalanduste tegemisele.
Mõni kaupmees ostudelt otsest protsendiga mõõdetavat allahindlust ei teegi. Näiteks kosmeetikapood Lush annab iga ostuga lihtsalt kingituse kaasa ja Subway müüb kolm võileiba kahe hinnaga.