Kui üksikud erandid kõrvale jätta, on Eesti kaupmehed Ameerika Ühendriikidest üle võetud allahindluskampaania pakkumistes väga kitsid, kirjutab
ERR.

- Võrreldes algupärase "musta reedega" Ameerika Ühendriikides pakuvad Eesti kaupmehed märksa väiksemat allahindlust.
- Foto: Raul Mee
Kui Ameerika Ühendriikides on "mustal reedel" kuni 70protsendised allahindlused pigem tavapärased, siis Eesti kaupmehed ei taha võrdväärseid pakkumisi teha. Ehkki mõne erandiga, keskenduvad Eesti kaupmehed eeskätt pudi-padile marginaalsete hinnaalanduste tegemisele.
Mõni kaupmees ostudelt otsest protsendiga mõõdetavat allahindlust ei teegi. Näiteks kosmeetikapood Lush annab iga ostuga lihtsalt kingituse kaasa ja Subway müüb kolm võileiba kahe hinnaga.
Pikemalt saab lugeda
ERRist.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!