• OMX Baltic0,22%293,31
  • OMX Riga0,72%912,96
  • OMX Tallinn−0,1%1 905,17
  • OMX Vilnius0,53%1 265,16
  • S&P 5000,4%6 671,06
  • DOW 30−0,04%46 253,31
  • Nasdaq 0,66%22 670,08
  • FTSE 100−0,17%9 408,97
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,9
  • OMX Baltic0,22%293,31
  • OMX Riga0,72%912,96
  • OMX Tallinn−0,1%1 905,17
  • OMX Vilnius0,53%1 265,16
  • S&P 5000,4%6 671,06
  • DOW 30−0,04%46 253,31
  • Nasdaq 0,66%22 670,08
  • FTSE 100−0,17%9 408,97
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,9
  • 03.12.19, 11:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Noorte tahe korralikult makse maksta kahaneb

Kuigi Eesti elanike üldine maksutahe on aasta jooksul paranenud, on noorte hoiaku negatiivsus süvenenud.
Maksu- ja tolliameti peadirektor Valdur Laid.
  • Maksu- ja tolliameti peadirektor Valdur Laid.
  • Foto: Andras Kralla
Koguni 92 protsenti eestimaalastest peab maksude maksmist enda kui kodaniku oluliseks kohuseks, selgus maksu- ja tolliameti (MTA) tellimusel valminud avaliku arvamuse uuringust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele