Kuigi analüütikud peavad järgmisel aastal põllumajandussektorit potentsiaalikaks, pole nende optimism alati õigustatud – põllumehed peavad väljakutsete ületamise nimel vaeva nägema ja koostööd tegema, selgus Äripäeva raadiosaatest "Kasvukursil".
Sel aastal nii Äripäeva hulgikaubanduse TOPis, aga ka Eesti edukamate ettevõtete TOPis figureeriva ja 160 põllundustootjat ühendava ühistu Kevili juhi Meelis Annuse sõnul tuleb põllumajandusettevõtte edukuse hindamisel arvestada, kas tegemist on tootja või vahendajaga. "Kaupmeestel võib olla parem aasta, ka meie käive lõpeb oodatud 60 miljoni euro asemel 70 miljoni euroga," märkis ta. "Reaalse tootja puhul tuleb aga arvestada, et müük jaguneb ära aastate vahel," selgitas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.