• OMX Baltic−0,6%305,3
  • OMX Riga0,11%892,6
  • OMX Tallinn−0,44%2 077,75
  • OMX Vilnius−0,18%1 199,03
  • S&P 5000,38%6 045,26
  • DOW 300,24%42 967,62
  • Nasdaq 0,24%19 662,48
  • FTSE 1000,23%8 884,92
  • Nikkei 225−0,65%38 173,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,74
  • OMX Baltic−0,6%305,3
  • OMX Riga0,11%892,6
  • OMX Tallinn−0,44%2 077,75
  • OMX Vilnius−0,18%1 199,03
  • S&P 5000,38%6 045,26
  • DOW 300,24%42 967,62
  • Nasdaq 0,24%19 662,48
  • FTSE 1000,23%8 884,92
  • Nikkei 225−0,65%38 173,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,74
  • 11.12.19, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Põllumehe teele ilmuvad optimismi kõrval ka karid

Kuigi analüütikud peavad järgmisel aastal põllumajandussektorit potentsiaalikaks, pole nende optimism alati õigustatud – põllumehed peavad väljakutsete ületamise nimel vaeva nägema ja koostööd tegema, selgus Äripäeva raadiosaatest "Kasvukursil".
Põllumehe teele ilmuvad optimismi kõrval ka karid
  • Foto: Raul Mee
Sel aastal nii Äripäeva hulgikaubanduse TOPis, aga ka Eesti edukamate ettevõtete TOPis figureeriva ja 160 põllundustootjat ühendava ühistu Kevili juhi Meelis Annuse sõnul tuleb põllumajandusettevõtte edukuse hindamisel arvestada, kas tegemist on tootja või vahendajaga. "Kaupmeestel võib olla parem aasta, ka meie käive lõpeb oodatud 60 miljoni euro asemel 70 miljoni euroga," märkis ta. "Reaalse tootja puhul tuleb aga arvestada, et müük jaguneb ära aastate vahel," selgitas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 13:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele