• OMX Baltic0,14%262,76
  • OMX Riga0,13%878,64
  • OMX Tallinn0,32%1 700,58
  • OMX Vilnius0,3%997,91
  • S&P 5000,75%5 595,76
  • DOW 300,58%41 096,77
  • Nasdaq 1%17 569,68
  • FTSE 1000,57%8 240,97
  • Nikkei 2253,41%36 833,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%98,77
  • OMX Baltic0,14%262,76
  • OMX Riga0,13%878,64
  • OMX Tallinn0,32%1 700,58
  • OMX Vilnius0,3%997,91
  • S&P 5000,75%5 595,76
  • DOW 300,58%41 096,77
  • Nasdaq 1%17 569,68
  • FTSE 1000,57%8 240,97
  • Nikkei 2253,41%36 833,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%98,77
  • 28.03.20, 17:02

Ellu jäävad need, kes suudavad oma e-kanalid tööle panna

Finestmedia e-kaubanduse eksperdi Martin Londi sõnul on viimased nädalad ilmekalt näidanud, kui oluline on end kiirelt ümber orienteeruda teenuse pakkumisele ainult e-kanalites - enamikele kaubandusettevõtetele saab see olema elu ja surma küsimus.
Martin Lond
  • Martin Lond Foto: erakogu
Olukorras, kus enamik poode, toitlustus- ja meelelahutusasutusi on kinni, on tema sõnul eelisseisus need, kes on juba varem loonud oma füüsilise poe kõrvale ka e-poe. Finestmedia e-kaubanduse eksperdi Martin Londi sõnul peavad aga nemadki muutuvate oludega kohanema.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele