Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Erinevalt konkurentidest ei kavatse Bolt koondama hakata
Uberi Euroopa konkurent Bolt ei kavatse koondada, kuigi müük on kolmveerandi ulatuses ära kukkunud, kirjutab CNBC.
Ajal, mil sõidujagamine pole populaarne, keskendub Bolt tõukeratastele ja toidu kohaleveole.
Foto: Liis Treimann
Väljaande teatel kaotas Eestis firma Bolt märtsi keskel 75 protsenti müügist, võrreldes veebruariga. Slovakkias kadus Bolti müük täielikult, kui riik märtsis taksoteenused ära keelas. Erinevalt Uberist ei plaani Bolt ettevõtte juhi Markus Villigu sõnul meeskonda koondada.
Ettevõtja ja digientusiast Rode Luhaäär tegi kolmapäeval sotsiaalmeediasse postituse, millest on praeguseks vormunud mõte, et Bolti kasutajad võiksid anda rahanappusesse sattunud ettevõttele krediiti, sest kõik selleks vajalikud andmed on ju süsteemis olemas.
Bolt ei sümboliseeri pelgalt jagamismajanduse või linnatransporti lahendavat idufirmat, vaid on Eesti kui nutikate võimaluste maa kvintessents, kirjutab ettevõtja Rode Luhaäär, kes sotsiaalmeedias teatas valmisolekust pakkuda Boltile vabatahtlikku rahalist toetust.
Keskkonnainvesteeringute Keskus (KIK) avab 10. novembril taotlusvooru ettevõtetele, kes soovivad parandada ressursitõhusust, energiatõhusust või asendada ohtlikke aineid ohutumatega. Taotlusvooru eelarve on 9 miljonit eurot ja taotluste eeltäitmine algab 27. oktoobril.