Lepingu kogumaht on 19,7 miljonit eurot, millest CEFi toetus moodustab maksimaalselt 16,7 miljonit eurot ehk 85% käesoleva lepingu kohaste abikõlbulike kulude kogusummast. Ülejäänud 15% rahastavad kolme Balti riigi valitsused.
Nii Rail Balticu raudtee projekteerimistööd kui ka trassiks vajalike maade omandamine on algsest tähtajast aastaid maha jäänud. Võrreldes maade omandamise algse graafikuga on mahajäämus kasvanud viie aastani, märkis riigikontroll vahekokkuvõttes.
Millised edasiminekud on toimunud kolme Balti riiki läbiva Rail Balticu raudteeprojekti arendamisel, kuuleb värskest Äripäeva raadio sisuturundussaatest.
Ärikingituste ekspert Anti Saluneem näeb ärikingituses enamat kui nipsasjakest – see on päris tööriist suhete hoidmisel. “Kui sa kingid kalamehele personaalse landi tema nimega, töötab see paremini kui ükskõik milline üldine joogipudel,” toob ta näite.