Lepingu kogumaht on 19,7 miljonit eurot, millest CEFi toetus moodustab maksimaalselt 16,7 miljonit eurot ehk 85% käesoleva lepingu kohaste abikõlbulike kulude kogusummast. Ülejäänud 15% rahastavad kolme Balti riigi valitsused.
Nii Rail Balticu raudtee projekteerimistööd kui ka trassiks vajalike maade omandamine on algsest tähtajast aastaid maha jäänud. Võrreldes maade omandamise algse graafikuga on mahajäämus kasvanud viie aastani, märkis riigikontroll vahekokkuvõttes.
Millised edasiminekud on toimunud kolme Balti riiki läbiva Rail Balticu raudteeprojekti arendamisel, kuuleb värskest Äripäeva raadio sisuturundussaatest.
Rahvusvaheliste indeksite järgi vabaduselt maailma esirinnas sammuv Eesti seisab tõsiste väljakutsete ees: kätte võidetud vabaduste ja demokraatia eest tuleb seista iga päev. Võti pole mitte valitsuse varnas, vaid iga kodaniku enda taskus, tõdevad endine riigipea Kersti Kaljulaid ja advokaadibüroo Sorainen partner Allar Jõks saates „Soraineni sagedus“.