Kaks aastat tagasi surugaasi ehk CNG-auto ostnud Katrin on pettunud: kütuse hind on tõusnud röögatult, mistõttu on ta veendunud, et liisingu maksmine ja autoga sõitmine ajaks ta pankrotti.
SKO Motors OÜ juhatuse esimees Maario Orgla sõnul on huvi CNG-autode vastu vähenenud eriti eratarbijate seas.
Foto: Andras Kralla
“Nüüd ei kannata enam CNGga tööl ka käia. Vaid bensiiniga saan töristada,” ütles Škoda Octavia omanik Katrin. Kuna tema Octavial on bensiinipaak väike, kõigest üheksa liitrit, pakkus ta, et peab vist hakkama kütust kanistriga kaasas kandma, et saaks kaugemale sõita.
Keskkonnainvesteeringute Keskus (KIK) avab 10. novembril taotlusvooru ettevõtetele, kes soovivad parandada ressursitõhusust, energiatõhusust või asendada ohtlikke aineid ohutumatega. Taotlusvooru eelarve on 9 miljonit eurot ja taotluste eeltäitmine algab 27. oktoobril.