• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • 28.04.16, 09:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

"Äripäev eetris": kuidas panna reklaam levima?

Äripäeva raadiosaade uurib, miks mõnda reklaami või kampaaniat kajastab kogu ajakirjandus ja see jõuab tuhandete-miljoniteni, samas kui teine upub kassivideote vahele.
Osa sõnumeid läheb avalikkuses lendu, teised sumbuvad massi.
  • Osa sõnumeid läheb avalikkuses lendu, teised sumbuvad massi.
  • Foto: Scanpix/Reuters
Tänane "Äripäev eetris" on praktiline ja analüüsib:
- miks mõne firma reklaam ja muu sõnum levib tuhandete-miljonite silmapaarideni
- miks rahaga kasutajat uimaseks ei löö ehk miks väikefirmade väikese eelarvega tehtud reklaamid ja turundus jõuavad tihtilugu suurema publikuni kui suure turundusrahaga kokku pandu

Artikkel jätkub pärast reklaami

Saates on viited mitmele tuntud kampaaniale ja videole, mis leiab saate järelt - näiteks uus Eviani beebivideo, 70 miljonit vaatajat kogunud auto- ja tüngavideo ning Eesti väikefirma loodud reklaam,  mis pälvis rahvusvahelist tähelepanu.
"Äripäev eetris" saated leiab aadressilt www.aripaev.ee/eetris.
Äripäev Eetris podcasti saab kuulamiseks tellida iTunes´is siit või kasutada RSSi (paremklikk ja kopeeri link) meelepärases meediaesitajas.
Eesti väikefirma loodud ja mitmesaja tuhandeni jõudnud reklaamklipp
Hyndai autoreklaam, mida vaadatud enam kui 70 miljonit korda

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eelmise aasta üks vaadatumaid videosid Youtube´is ehk pereisa tüng
Eviani uus beebivideo
Lisaks rääkisime saates Red Bulli kampaaniast Can You Make It, mille võitis Eesti võistkond, ja jäätisetootja La Muu reklaamidest, mida usinalt jagatakse. Need leiab ettevõtte Facebooki kontolt.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 5 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele