• OMX Baltic0,18%270,33
  • OMX Riga0,49%872,14
  • OMX Tallinn−0,03%1 709,94
  • OMX Vilnius0,22%1 057,84
  • S&P 500−0,54%6 051,25
  • DOW 30−0,53%43 914,12
  • Nasdaq −0,66%19 902,84
  • FTSE 1000,12%8 311,76
  • Nikkei 225−1,08%39 420,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%109,83
  • OMX Baltic0,18%270,33
  • OMX Riga0,49%872,14
  • OMX Tallinn−0,03%1 709,94
  • OMX Vilnius0,22%1 057,84
  • S&P 500−0,54%6 051,25
  • DOW 30−0,53%43 914,12
  • Nasdaq −0,66%19 902,84
  • FTSE 1000,12%8 311,76
  • Nikkei 225−1,08%39 420,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%109,83
  • 28.04.16, 09:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

"Äripäev eetris": kuidas panna reklaam levima?

Äripäeva raadiosaade uurib, miks mõnda reklaami või kampaaniat kajastab kogu ajakirjandus ja see jõuab tuhandete-miljoniteni, samas kui teine upub kassivideote vahele.
Osa sõnumeid läheb avalikkuses lendu, teised sumbuvad massi.
  • Osa sõnumeid läheb avalikkuses lendu, teised sumbuvad massi. Foto: Scanpix/Reuters
Tänane "Äripäev eetris" on praktiline ja analüüsib:
- miks mõne firma reklaam ja muu sõnum levib tuhandete-miljonite silmapaarideni
- miks rahaga kasutajat uimaseks ei löö ehk miks väikefirmade väikese eelarvega tehtud reklaamid ja turundus jõuavad tihtilugu suurema publikuni kui suure turundusrahaga kokku pandu
Saates on viited mitmele tuntud kampaaniale ja videole, mis leiab saate järelt - näiteks uus Eviani beebivideo, 70 miljonit vaatajat kogunud auto- ja tüngavideo ning Eesti väikefirma loodud reklaam,  mis pälvis rahvusvahelist tähelepanu.
"Äripäev eetris" saated leiab aadressilt www.aripaev.ee/eetris.
Äripäev Eetris podcasti saab kuulamiseks tellida iTunes´is siit või kasutada RSSi (paremklikk ja kopeeri link) meelepärases meediaesitajas.
Eesti väikefirma loodud ja mitmesaja tuhandeni jõudnud reklaamklipp
Hyndai autoreklaam, mida vaadatud enam kui 70 miljonit korda
Eelmise aasta üks vaadatumaid videosid Youtube´is ehk pereisa tüng
Eviani uus beebivideo
Lisaks rääkisime saates Red Bulli kampaaniast Can You Make It, mille võitis Eesti võistkond, ja jäätisetootja La Muu reklaamidest, mida usinalt jagatakse. Need leiab ettevõtte Facebooki kontolt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.24, 08:00
Wallester ühendab jõud MTÜ-ga Naerata Ometi, et toetada abivajavaid Eesti peresid
Eestis seisavad tuhanded lapsed ja pered silmitsi väljakutsetega, mida on raske ette kujutada. Üks väike heategu võib nende elus palju muuta. Sel aastal astus Wallester – innovaatiline finantstehnoloogia ettevõtte, mida tunnustati hiljuti Eesti edukaima idufirmana – olulise sammu ja asus partneriks MTÜ-le Naerata Ometi. Selle organisatsiooni eesmärk on tagada, et keegi ei peaks eluraskustega üksi silmitsi seisma.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele