• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Toyota prognoosib rekordmüüki

    Toyota Motor Corp. prognoosib järgmiseks aastaks enda globaalsele automüügile 20%-list kasvu, plaanides müüa rekordarv 8,48 miljonit sõidukit, kirjutab Reuters.

    Toyota, kes 2008. aastal tõukas General Motorsi maailma enimmüüdumate autode troonilt, langeb see aasta müüginumbrite järgi kolmandaks kui Jaapani looduskatastroof ning Tai üleujutus mõjutavad oluliselt müügitulemusi.
    Prognoositavalt 7,90 miljonit müüdavat sõidukit see aasta, sealhulgas Daihatsu Motor Co. ja Hino Motors Ltd. sõidukeid, langeb Toyota tänavu General Motorsi ja Volkswagen AG järel kolmandaks.
    Toyota, kes järgmine aasta suunab rohkem enda tootmisvõimsust arenevatele turgudele nagu Brasiilia ja Hiina, võib järgmine aasta taaskord edetabeli tippu tõusta. General Motors ja Volkswagen ei ole enda järgmise aasta plaane veel avalikustanud.
    „Põhjus, miks nad liidripositsiooni kaotasid, oli see, et nad ei suutnud autosid ehitada. Nüüd nad suudavad seda ning võivad jälle tippu tõusta,” ütles Satoru Takada, Tokios asuva T.I.W analüütik. „Kuid sõltub sellest, milliselt turult kasv tuleb,” viidates, et praegu on Toyota domineeriv Kagu-Aasias ja Lähis-Idas ning näeb suuremat konkurentsi Hiinas ja Lõuna-Ameerikas.
    „Ma usun, et Toyota on selleks suuteline, võttes arvesse, et nad suutsid kiiresti looduskatastroofidest taastuda ning toovad järgmine aasta turule uued mudelid,” ütles Lee Hyun-soo, Kiwoom Securitiesi analüütik.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Dow ja S&P 500 tõusid uute rekorditeni
Dow Jonesi ja S&P 500 indeksid tõusid täna uute rekorditeni, tulemuste hooajal saab see nädal olema hooaja üks aktiivsemaid, vahendab Reuters.
Dow Jonesi ja S&P 500 indeksid tõusid täna uute rekorditeni, tulemuste hooajal saab see nädal olema hooaja üks aktiivsemaid, vahendab Reuters.
Raadiohommikus: aina uusi turge vallutav Eesti pank
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Majutusasutuste kogemused hullude klientidega: poissmehed leiavad alati vahukustuti üles
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.