• OMX Baltic−0,27%292,96
  • OMX Riga−0,6%910,57
  • OMX Tallinn−0,1%1 962,32
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,74
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,08%9 215,98
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,68
  • OMX Baltic−0,27%292,96
  • OMX Riga−0,6%910,57
  • OMX Tallinn−0,1%1 962,32
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,74
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,08%9 215,98
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,68
  • 05.02.11, 16:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kalleim reklaamisekund maksab tänavu 73 000 eurot

Ameerika jalgpalli aasta tippsündmuse ja meistritiitli lahingu Super Bowli vahel näidatavate reklaamide sekundihind tõusis sellel aastal 73 000 euroni.
Super Bowli reklaamihinnad on imatabaselt kõrged vaid seepärast, et spordivõistlus on maailma kõige suurem reklaamisündmus. Tänavust finaali, kus saavad kokku Pittsburgh Steelers ja Greenbay Packers, vaatab hinnanguliselt 100 miljonit inimest.
Spordikommentaatorite hinnangul peetakse Packersi võimalust tiitlivõiduks suuremaks, kuid tegelik võitja on telekanal FOX, kes omab ainuõigusi Super Bowlile nii televisioonis kui internetis, vahendas Delfi Kauppalehtit.
Pooleminutilise reklaami hind on 2,2 miljonit eurot.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele