Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Raha24 kaubamärgiga laenu pakkuva ettevõtte BB Finance OÜ juhatuse liikme Urmo Kokmanni sõnul vallandaks majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi plaan leevendada tarbijakrediidi reklaamipiiranguid intressisõja, muutes laenamise soodsamaks.
Urmo Kokmann
Foto: erakogu
Enamus tarbimislaenu turust on suurpankade käes ning nende senine intressipoliitika on hoidnud Eesti keskmist laenu intressimäära Euroopa keskmisest kolm korda kõrgemal. Kui krediidiandjatel avaneb võimalus avalikult oma teenuse tingimustest rääkida ja neid tingimusi ka näidata, võib see tuua kaasa intressisõja – sest kes ei tahaks, et tema reklaam paistaks konkurendi omast atraktiivsem.
Kuigi esialgu on raske täpselt mõista, mida riik kiirlaenufirmade reklaamipiiranguid tühistades leevendab, on kehtiv reklaamiseadus igas mõttes ajast ja arust ning tuleks üle vaadata, kirjutab reklaamiagentuuri Tank partner ja loovjuht Joel Volkov.
Jaemüügis on olulisel kohal tehnoloogia areng, kus QR-koodid, tehisintellekt ja robootikalahendused aitavad kaupmeestel kulusid vähendada ja efektiivsust suurendada.