Kuigi esialgu on raske täpselt mõista, mida riik kiirlaenufirmade reklaamipiiranguid tühistades leevendab, on kehtiv reklaamiseadus igas mõttes ajast ja arust ning tuleks üle vaadata, kirjutab reklaamiagentuuri Tank partner ja loovjuht Joel Volkov.

- Joel Volkov.
- Foto: Maris Ojasuu
Aga alustagem sellest, et reklaam on vaba demokraatliku ja kapitalil põhineva maailma üks olulistest hääletorudest – tänaseks läbi oma erinevate vormide maailma kõige suurem äri. See ei oleks seda, kui tegemist oleks millegagi, mis oleks ebavajalik, ebaeetiline või väär. Reklaam on tarbijate jaoks majakas, mis suunab neid elujõulisemate ja argumenteeritumate lahenduste poole. Jah, kahtlemata on olemas ka reklaami valdkonnas mitmesuguseid šarlatane ja miraaže – kus neid poleks?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Keevitaja suudab õppida programmeerima ja ajakirjanik andmeid skriptides analüüsima. Digiteadlikkus ei ole enam lisaväärtus – see on juhtimiskompetentsi keskne osa. Tehnoloogia ei kuulu ainult IT‑osakonda, vaid strateegilisse tuppa, kus langetatakse otsuseid.