• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 16.12.20, 10:00

Rimi turundusjuht: kõnekäänd, et üheksa korda mõõda ja üks kord lõika, ei kehti enam

Rimi Eesti Foodi turundusjuht Andrija Arro kirjutab, kuidas pärast pandeemiat minna e-kaubandusega edasi nii, et käive ei langeks tagasi koroonaeelsesse ajastusse ja e-poodi värvatud inimesed tööta ei jääks.
Rimi Eesti Foodi turundusjuht Andrija Arro Rimi logistikakeskuses.
  • Rimi Eesti Foodi turundusjuht Andrija Arro Rimi logistikakeskuses.
  • Foto: Raul Mee
Märtsis pandi kaupmees valiku ette: kas lähed internetti või sind pole enam olemas. Selle aasta aprill tõi Eesti e-poodidele juba kahekordse käibe kasvu, mis ulatus 120 miljoni euroni. Alles nüüd avanes kaupmehe jaoks võlulaegas, mida ise kuidagi ei suudetud täielikult avada.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 07:07
Kooli eesmärk ei ole pelgalt teadmiste andmine, vaid inimese terviku arendamine
Kui mõelda haridusele kui strateegiale, mitte pelgalt süsteemile, avaneb uks uutmoodi vaatele: kas kool on pelgalt teadmiste ja testide edastamise koht või keskkond, kus kasvatatakse iseseisvaid ja vastutustundlikke inimesi? Audentes on valinud selgelt viimase tee.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele