Loovust ei saa niivõrd arendada, kuivõrd loovuse pidurdavate asjaolude mõju miinimumini viia. Haridussüsteem peaks seda silmas pidama, kirjutab Eero Neeme arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Loovus on mõiste, mis on abstraktne nii mõistelt kui ka sisult, sest looming ja hilisem teostus mõjuvad loovalt siis, kui see lõhub ja murrab olemasolevaid ideede piire. Defineerides loovust mõistena seab see ju piirid, mille lõhkumiseks asuvad kõik, kellele ei meeldi eelnevate autorite seletused või arvamused loovuse kohta. Läheb ju siis aur mitte uute ja uudsete ideede genereerimiseks, vaid tammutakse paigal ja nämmutatakse abstraktset loovuse mõistet, mis ei vii sisuliselt kuhugi.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.