Analüüs: metsatööstusesse jõudis habras optimism, suurtegijad võidavad
Mullu tugevat langust kogenud Eesti metsa- ja puidutööstus astus käesoleva aasta esimeses kvartalis ettevaatliku, ent märgatava sammu taastumise suunas. Optimism on siiski habras, kirjutab advokaadibüroo Triniti partner Karin Oras.
Majandustulemused näitavad, et mitmed suurettevõtted on suutnud oma käibenumbreid kasvatada, samal ajal kui väiksemad turuosalised jätkavad pigem paigal või suisa taanduvad.
Pehme talv ja kevadine vihm panevad metsaärile sel aastal löögi
Pelletiäriga tuntuks saanud suurärimeeste Raul Kirjaneni ja Anders Andersoni metsaäri teenis 20 miljonit eurot kasumit, mis tuli suuresti metsa väärtuse kasvust.
Valitsus plaanib suurendada majandusmetsa pindala 70 protsendini kogu metsamaast, mis lubaks täiendavalt raiuda enam kui kahe Tallinna suuruse ala. Kuidas praktikas piirist kinni pidada ja kas majandamine tuleb kaitsealuse metsa arvel, pole veel selge.
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.