• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 225−0,62%45 021,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 225−0,62%45 021,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 21.10.17, 10:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Audi tõmbas katte oma värskemailt saavutuselt

Briti autoväljaanne Car annab teada, et Audi tõmbas viimaks katte 2018. aasta Audi A7 mudelilt. Elegantse viieukselise pinna all on rohkem peidus, kui uuenenud eksterjöör arvata lubaks.
Audi tõmbas katte oma värskemailt saavutuselt
  • Foto: Audi
Uus auto jagab paljut uue A8-ga ja annab aimu ka varsti järgnevatest A6 sedaanist ja universaalist. Esimeseks mootoriks uuel A7-l on 3-liitrine bensiini tarbiv TFSI V6, mis tuleb koos seitsmekäigulise S-tronic käigukastiga. Saja kilomeetrini tunnis jõudmiseks kulub 5,3 sekundit.
Masin on ratastest katuseni uus, sarnaselt A8-le sai sõiduk inspiratsiooni 2014. aasta Los Angelese autonäitusel näidatud ideeautost Prologue, pinna all on sarnasusi A8-ga veel.
Audi disainipealik Marc Lichte ütles, et “ettevõte peab Prologue'iga antud lubadust. Hea disaini aluseks on õiged proportsioonid ja need on A7-l suurepärased”.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Uue auto iluvõre on varasemast laiem ja madalam ja tiivakaared rohkem väljapaistvad - ilmselt selleks, et rõhutada Audi Quattro pärandit. Sisemuses torkab silma A8-st madalam isteasend ja juhi poole pööratud ekraanid. Tagaistuja rõõmustab suurema põlve- ja pearuumi üle. Info- ja meelelahutussüsteeme juhitakse puutetundliku ekraani või häälkäskluste abil.
Autol on Quattro nelikvedu ja sarnaselt A8-le ka tagarataste juhtimine, mis parandab suurtel kiirustel stabiilsust ja aeglaselt kulgedes pööramist. Lisaks on sportlik differentsiaal, mis jagab tempokal sõidul veojõudu tagarataste vahel.
Vedrustust pakutakse mitmesugust. On tavaliselt terasvedrud, on 10mm madalam seadistus, lisaks elektrooniliselt kontrollitav vedrustus, aga ka adaptiivne õhkvedrustus.
Tõenäoliselt on Audi tehnoloogiadirektori Peter Mertens sõnutsi mugavat salongi ja puhast sõidurõõmu pakkuvast masinast tulemas ka Audile nii iseloomulikud tulised S ja RS versioonid.
Uus Audi A7.
8 fotot
  • Uus Audi A7.
  • Foto: Audi

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele