• Jaga lugu:

    Milleks politseile kiired autod?

    Alpharetta politseisõiduki pardakaamera.Foto: Alpharetta politsei

    USA autoveeb The Drive kirjutab, et laupäeval põgenes joobes juht USAs Georgia osariigis politsei eest oma 2017. aasta McLaren 720S-ga kiirusel 250 kilomeetrit tunnis. Politseimasina pardakaamera näitab, et politseinik oli tal oma Dodge Charger Pursuit'ga tihedalt sabas.

    Politseitööks ettevalmistatud 5,7-liitrise HEMI V8 mootoriga Chargeri tippkiiruseks on 240 kilomeetrit tunnis, nii pidi autot juhtinud naispolitseinik McLareni püüdmiseks pedaali korralikult põrandasse vajutama.
    Suurtel kiirustel tagaajamine algas, kui kell 3 vastu hommikut tuiskas politsei patrullautost mööda McLaren, mispeale politseinik kiirendas ja jõudis 170 kilomeetrit tunnis liikuva McLaren 720s-i sappa.
    Topeltturboga 4-liitrise V8 mootoriga McLareni juht kiirendas seepale 240 kilomeetrini tunnis - kiirus, mida politseiauto radar ka kinnitas, kui kihutavat sportuatot jälitada püüdis. Väidetavalt oli politseimasina tippkiiruseks 230 kilomeetrit tunnis, enne kui politseinik veidi järele andis. Enamus tagaajamise ajast suutis politseinik sõidukiga siiski silmsidet sälilitada.
    Umbes kaks minutit ja kaheksa kilomeetrit hiljem vajutas sportauto juht järsult pidurile ja jäi seisma. Alpharetta politseijaoskonna kõneisik ütles WSB-TV-le, et 720s peatus üle 160 kilomeetriselt kiiruselt vaid sekunditega.
    Peatunud autost kostis aga Portugal. The Man muusikapala "Feel it Still" refrään, mis eesti keeles kõlab, "Oo, ma olen nüüd mässaja vaid lõbu pärast." Juht ei osanud oma sihtkohta nimetada ning tema silmis ja väljahingatavas õhus olid alkoholitarvitamise tunnused, viimast näitas ka kainuseproov.
    46aastane Dwaune Sherwood Pope sai lisaks joobes juhtimisele karistada kihutamise, ohtliku sõidustiili, võimetuse eest sõidurida hoida ja aegunud numbrimärgi eest.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Rasmus Pikkani: ärme investeeri nii, nagu homset ei oleks
Jätkusuutlikule investeerimisele ja pensionifondidele mõtlevad inimesed peaksid lähtuma ennekõike soovist aidata luua endale ning oma järeltulijatele paremat tulevikku, mitte üksnes ahvatlusest haarata kinni järjekordsest uuest ja tulusast investeerimistrendist, kirjutab Luminori Baltikumi pensioniüksuse juht Rasmus Pikkani.
Jätkusuutlikule investeerimisele ja pensionifondidele mõtlevad inimesed peaksid lähtuma ennekõike soovist aidata luua endale ning oma järeltulijatele paremat tulevikku, mitte üksnes ahvatlusest haarata kinni järjekordsest uuest ja tulusast investeerimistrendist, kirjutab Luminori Baltikumi pensioniüksuse juht Rasmus Pikkani.
Tulemuste ootus keris indekseid ülespoole
USA peamised indeksid lõpetasid päeva kergelt rohelises, kui investorid ootavad suure huviga suurte tehnoloogiaettevõtete teise kvartali tulemusi ning Föderaalreservi kohtumist, vahendab Bloomberg.
USA peamised indeksid lõpetasid päeva kergelt rohelises, kui investorid ootavad suure huviga suurte tehnoloogiaettevõtete teise kvartali tulemusi ning Föderaalreservi kohtumist, vahendab Bloomberg.
Raadiohommikus: Tesla teise kvartali tulemustest, Ööd Mirror Houses investeeringust ja e-kaubanduse rekordaastast
Peegelmaju tootev Ööd Grupp sai investeeringu rahvusvahelisest investeerimisfirmalt BBox, et oma tegevust laiendada. Stuudios on külas Öödi üks asutajatest Andreas Tiik, räägime temaga ettevõtte tulevikuplaanidest.
Peegelmaju tootev Ööd Grupp sai investeeringu rahvusvahelisest investeerimisfirmalt BBox, et oma tegevust laiendada. Stuudios on külas Öödi üks asutajatest Andreas Tiik, räägime temaga ettevõtte tulevikuplaanidest.
Automüüjad vaatavad elektrikaubikute käsule altkulmu Lisakulu lööks otse tarbija rahakotti
Kohalikud automüüjad vaatavad kõhklusega kliimaleppele punktile, mille järgi peaks ka kaubaveoks kasutama elektri jõul liikuvaid sõidukeid. See tähendaks nende hinnangul järeleandmisi sõidu pikkuses ja koorma raskuses, aga tõstaks ka veetava kauba hinda.
Kohalikud automüüjad vaatavad kõhklusega kliimaleppele punktile, mille järgi peaks ka kaubaveoks kasutama elektri jõul liikuvaid sõidukeid. See tähendaks nende hinnangul järeleandmisi sõidu pikkuses ja koorma raskuses, aga tõstaks ka veetava kauba hinda.