• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 30.01.15, 12:33

Honda kärpis kasumiprognoosi

Honda kärpis 6,5% oma aastast kasumiprognoosi, kuna peab tõenäoliselt kulutama suuri summasid vigaste turvapatjadega sõidukite tagasi võtmisele.
Honda kasum tuleb oodatust väiksem.
  • Honda kasum tuleb oodatust väiksem. Foto: epa
Jaapani suuruselt kolmanda autotootja kvartali käive langes pea neljandiku võrra, kuna sõidukite tagasivõtmine läks firmale maksma hulga raha. Oma märtsis lõppeva majandusaasta kasumiks ootab firma nüüd 720 miljardit jeeni võrreldes varem teatatud 770 miljardiga.
Sellegipoolest kinnitas firma asepresident Tetsuo Iwamura, et Põhja-Ameerika müüginumbritele turvapatjade probleem mõju ei avalda.
Detsembris lõppenud kolmandas kvartalis langes Honda tegevuskasum võrreldes aastataguse ajaga 22,5%, 177,2 miljardile jeenile. See tulemus oli ka väiksem kui Reutersi küsitletud analüütikute oodatud 189,11 miljardit jeeni.
Honda teatas ka, et kavatseb käesoleval majandusaastal müüa kokku 4,45 miljonit autot, mis on vähem kui varem prognoositud 4,62 miljonit. See on peamiselt tingitud müügi langusest Jaapanis, kus uute mudelite turuletulek viibib ning väikeste sõidukite turul on tihe konkurents.
Analüütikute sõnul valmistavad firma tulemustele ohtu ka madalad naftahinnad, kuna Honda on seni keskendunud klientidele, kes eelistavad kütusesäästlikke sõidukeid.
Honda aktsia hind on aastaga Tokyo börsil langenud 5,75%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele