• Jaga lugu:

    5 ettevõtet, mis on sama lahedad kui Facebook

    Facebook on tuntud oma uuendusliku töökeskkonna ning –kultuuri poolest, ent tegemist pole sugugi ainsa ettevõttega, keda “lahedaks” peetakse.

    Portaal Glassdoor toob välja viis ettevõtet, kus töötamine on mõnus ja meeldiv. Ehk on see inspireeriv ka mõningatele Eesti ettevõtetele.
    ClearScore. Tegu on Suurbritannia krediidireitingu ettevõttega, mis pakub inimestele tasuta võimalust oma krediidireitingut kontrollida. Ettevõte kirjutab oma kodulehel, et oma laenude ning muude finantskohustuste üle kontrolli omamine on rahatarkust silmas pidades väga oluline. Rahvusvaheline meedia on ClearScore’i pidanud väga suure kasvupotentsiaaliga ettevõtteks, mis kogub üha enam populaarust.
    Ettevõtte töötajate sõnul on tegu hea töökultuuriga ettevõttega, kus töötavad entusiastlikud ja intelligentsed inimesed, kes hoolivad oma töö tulemusest ja sellest, et teenuse kasutajad saaksid enim kasu.
    TransferWise. Järgmisena toob Glassdoor välja rahvusvaheliste rahaülekannetega tegeleva Eesti päritolu ettevõtte TransferWise. Firma puhul toob portaal “lahedana” välja eeskätt selle, et TransferWise’il on õnnestunud kaasata märkimisväärsel hulgal raha, aga ka selle, et ettevõttel on vaba ning meeldiv töökeskkond, kusjuures eriti rõhutatakse seda, et ettevõttes puudub hierarhia. Ettevõte on oma kontorisse sisse seadnud puhkenurga, kus saab mängida näiteks piljardit. Mõni aeg tagasi Tallinnas avatud uues kontoris on aga terrass ning jõusaal.
    HomeAway. HomeAway on ettevõte, mis on oma veebisaidile kokku kogunud erinevad ööbimiskohad ehk korterid-majad-suvilad-hütid, kus reisisellid oma puhkuse veeta saavad. Ettevõtte kodulehel on 1,2 miljonit erinevat rendivõimalust 190 riigist. Ettevõte on lisaks oma äriideele tuntust kogunud ka selle poolest, et neil on väga vaba, sõbralik ja mitteametlik töökeskkond, ettevõttes karjääri tegemine on lihtne, lisaks saab arendada oma võõrkeeleoskust, kuna ettevõttes töötab inimesi paljudest eri rahvustest. 
    Brandwatch. Sotsiaalmeedia monitooringuga tegelev ettevõte, kes pakub oma töötajatele tasuta süüa, palju erinevaid üritusi ning kasutab kõige uuenduslikumat tehnoloogiat. Ettevõte on tuntud ka selle poolest, et selle üks peamisi poliitikaid on anda oma töötajatele võimalikult palju aega, et oma projektide kallal nokitseda.
    Vähetähtis pole ka see, et Brandwatchi kontor asub Suurbritannias Brightonis mere ääres.
    MarketInvoice. Finantsvahendusega tegelev ettevõte, mis võimaldab ettevõtetel müüa oma maksmata arved, et võimaldada käibekapitali. Ettevõte pakub oma töötajatele mugavat kontorit, suupisteid, soodustusega sportimisvõimalusi, maksab kinni taksosõidu, kui tööpäev liiga pikaks läinud ning kingib igale töötajale tasuta e-lugeri.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Personalijuht: ainult kaugtöö toob negatiivsed tagajärjed
See, et valdav osa ettevõtetest tuli kriisi ajal kaugtöö režiimiga edukalt toime, ei tähenda, et see ongi ideaalne töömuster, pigem soovitan kaug- ja kontoritööd kombineerivaid hübriidlahendusi, kirjutab kaugtöö tegija märgise pälvinud Finestmedia personalijuht Pille-Riin Pillav.
See, et valdav osa ettevõtetest tuli kriisi ajal kaugtöö režiimiga edukalt toime, ei tähenda, et see ongi ideaalne töömuster, pigem soovitan kaug- ja kontoritööd kombineerivaid hübriidlahendusi, kirjutab kaugtöö tegija märgise pälvinud Finestmedia personalijuht Pille-Riin Pillav.
Sony üllatas kasumikasvuga
Sony majandusaasta esimese kvartali kasum kasvas hüppeliselt ning ettevõte tõstis oma kasumiprognoose, vahendab Reuters.
Sony majandusaasta esimese kvartali kasum kasvas hüppeliselt ning ettevõte tõstis oma kasumiprognoose, vahendab Reuters.
Koroona raputab konverentside tulevikku: kohal käimiseks peab hakkama peale maksma
Eesti hübriid- ja virtuaalürituste korraldamise platvorm Worksup on koroona-aastal kasvanud kolm korda, seda kõike investorite abita. Alates koroonakriisi algusest on idufirma korraldanud 601 sündmust ja uute üritusekorraldajatele seatavate piirangute valguses tulevad ka aasta lõpp ja 2022. aasta töine.
Eesti hübriid- ja virtuaalürituste korraldamise platvorm Worksup on koroona-aastal kasvanud kolm korda, seda kõike investorite abita. Alates koroonakriisi algusest on idufirma korraldanud 601 sündmust ja uute üritusekorraldajatele seatavate piirangute valguses tulevad ka aasta lõpp ja 2022. aasta töine.
Raadiohommikus: kuidas kutsuda vaktsineerimiskiirabi enda ettevõttesse?
Teisipäevases hommikuprogrammis räägime nii vaktsineerimisest, värskelt raha kaasanud idufirmast, tehase ehitusest keset Eestit kui ka konkurentsiraportite põnevatest leidudest.
Teisipäevases hommikuprogrammis räägime nii vaktsineerimisest, värskelt raha kaasanud idufirmast, tehase ehitusest keset Eestit kui ka konkurentsiraportite põnevatest leidudest.