• Jaga lugu:

    Snapchat püüab investoreid oma väärtuses veenda

    Snapchatist saab peagi börsiettevõteFoto: EPA

    Snapchati emafirma püüab potentsiaalseid aktsiate esmaemissiooni investoreid veenda, et sotsiaalmeedia platvormi peaks käsitlema samas klassis nagu Apple’t ja Facebooki ehk kõrgemal kui Twitterit.

    Snapchati börsileviimisega tegelevad pankurid püüavad näidata ettevõtte juhti samasuguse innovaatorina nagu Steve Jobs või Mark Zuckerberg, kes suudab saavutada midagi enamat kui lihtsalt sõnumiplatvorm ning muutuda kaaluka sisuga meediaettevõtteks, märkisid anonüümseks jääda soovinud allikad The Wall Street Journalile.
    See tähendab ka seda, et Snapchat loodab ka peale IPO-t kasvatada oma aktsiahinda, vastupidiselt Twitterile, kellel see ei õnnestunud ei ole. Kuigi kaduvad pildid on teismeliste poolt palavalt armastatud, peab Snapchat investoritele oma väärtust veel tõestama.
    Ettevõte loodab, et nende IPO, mis avab väärtusliku meediaettevõtte ka tavainvestoritele, väärtuseks saab olema 25 miljardit dollarit.
    “Snapchat on laiendamas oma tehnoloogilist võimekust ning on ühtlasi muutumas reklaamisõbralikumaks,” märkis tehnoloogiainvesteeringute firma Scale Venture Partners kaasasutaja Kate Mitchell. Tema sõnul astub ettevõte sellega kannale Twitterile ja Facebookile, mis on arenenud ühtedeks kiireimini kasvatateks sotsiaalseteks keskkondadeks, mis on eriti populaarsed just noorte hulgas.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Personalijuht: ainult kaugtöö toob negatiivsed tagajärjed
See, et valdav osa ettevõtetest tuli kriisi ajal kaugtöö režiimiga edukalt toime, ei tähenda, et see ongi ideaalne töömuster, pigem soovitan kaug- ja kontoritööd kombineerivaid hübriidlahendusi, kirjutab kaugtöö tegija märgise pälvinud Finestmedia personalijuht Pille-Riin Pillav.
See, et valdav osa ettevõtetest tuli kriisi ajal kaugtöö režiimiga edukalt toime, ei tähenda, et see ongi ideaalne töömuster, pigem soovitan kaug- ja kontoritööd kombineerivaid hübriidlahendusi, kirjutab kaugtöö tegija märgise pälvinud Finestmedia personalijuht Pille-Riin Pillav.
Sony üllatas kasumikasvuga
Sony majandusaasta esimese kvartali kasum kasvas hüppeliselt ning ettevõte tõstis oma kasumiprognoose, vahendab Reuters.
Sony majandusaasta esimese kvartali kasum kasvas hüppeliselt ning ettevõte tõstis oma kasumiprognoose, vahendab Reuters.
Koroona raputab konverentside tulevikku: kohal käimiseks peab hakkama peale maksma
Eesti hübriid- ja virtuaalürituste korraldamise platvorm Worksup on koroona-aastal kasvanud kolm korda, seda kõike investorite abita. Alates koroonakriisi algusest on idufirma korraldanud 601 sündmust ja uute üritusekorraldajatele seatavate piirangute valguses tulevad ka aasta lõpp ja 2022. aasta töine.
Eesti hübriid- ja virtuaalürituste korraldamise platvorm Worksup on koroona-aastal kasvanud kolm korda, seda kõike investorite abita. Alates koroonakriisi algusest on idufirma korraldanud 601 sündmust ja uute üritusekorraldajatele seatavate piirangute valguses tulevad ka aasta lõpp ja 2022. aasta töine.
Raadiohommikus: kuidas kutsuda vaktsineerimiskiirabi enda ettevõttesse?
Teisipäevases hommikuprogrammis räägime nii vaktsineerimisest, värskelt raha kaasanud idufirmast, tehase ehitusest keset Eestit kui ka konkurentsiraportite põnevatest leidudest.
Teisipäevases hommikuprogrammis räägime nii vaktsineerimisest, värskelt raha kaasanud idufirmast, tehase ehitusest keset Eestit kui ka konkurentsiraportite põnevatest leidudest.