Kadi Neemre • 29 detsember 2016
Jaga lugu:

Snapchat püüab investoreid oma väärtuses veenda

Snapchatist saab peagi börsiettevõte
Snapchatist saab peagi börsiettevõte  Foto: EPA

Snapchati emafirma püüab potentsiaalseid aktsiate esmaemissiooni investoreid veenda, et sotsiaalmeedia platvormi peaks käsitlema samas klassis nagu Apple’t ja Facebooki ehk kõrgemal kui Twitterit.

Snapchati börsileviimisega tegelevad pankurid püüavad näidata ettevõtte juhti samasuguse innovaatorina nagu Steve Jobs või Mark Zuckerberg, kes suudab saavutada midagi enamat kui lihtsalt sõnumiplatvorm ning muutuda kaaluka sisuga meediaettevõtteks, märkisid anonüümseks jääda soovinud allikad The Wall Street Journalile.

See tähendab ka seda, et Snapchat loodab ka peale IPO-t kasvatada oma aktsiahinda, vastupidiselt Twitterile, kellel see ei õnnestunud ei ole. Kuigi kaduvad pildid on teismeliste poolt palavalt armastatud, peab Snapchat investoritele oma väärtust veel tõestama.

Ettevõte loodab, et nende IPO, mis avab väärtusliku meediaettevõtte ka tavainvestoritele, väärtuseks saab olema 25 miljardit dollarit.

“Snapchat on laiendamas oma tehnoloogilist võimekust ning on ühtlasi muutumas reklaamisõbralikumaks,” märkis tehnoloogiainvesteeringute firma Scale Venture Partners kaasasutaja Kate Mitchell. Tema sõnul astub ettevõte sellega kannale Twitterile ja Facebookile, mis on arenenud ühtedeks kiireimini kasvatateks sotsiaalseteks keskkondadeks, mis on eriti populaarsed just noorte hulgas.

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt