• OMX Baltic0,54%267,71
  • OMX Riga−0,4%878,85
  • OMX Tallinn0,66%1 711,03
  • OMX Vilnius0,57%1 039,91
  • S&P 5000,56%6 032,38
  • DOW 300,42%44 910,65
  • Nasdaq 0,83%19 218,17
  • FTSE 1000,14%8 298,76
  • Nikkei 2250,8%38 513,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%111,57
  • OMX Baltic0,54%267,71
  • OMX Riga−0,4%878,85
  • OMX Tallinn0,66%1 711,03
  • OMX Vilnius0,57%1 039,91
  • S&P 5000,56%6 032,38
  • DOW 300,42%44 910,65
  • Nasdaq 0,83%19 218,17
  • FTSE 1000,14%8 298,76
  • Nikkei 2250,8%38 513,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%111,57
  • 28.02.17, 13:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Gazprom usub, et Euroopa vene gaasi sõltuvusest ei vabane

Euroopa otsib Venemaa gaasile sobivaid alternatiive, kuid Gazpormi esindaja sõnul suudavad nad praegusel turul parimat hinda pakkuda, vahendab uudisteagentuur Bloomberg.
Gazprom
  • Gazprom Foto: Scanpix/Reuters
Venemaa riigifirma Gazprom tarnis mullu 34% Euroopa Liidu gaasist. Tänu madalatele tootmiskuludele ja suurtele Siberi maardlatele suudab Gazprom enda teatel turuosa 2025. aastaks 35 protsendini kasvatada. „Euroopa oli, on ja jääb Gazpromi prioriteetseks turuks,“ kommenteeris Gazpromi üks juhtfiguuridest Oleg Aksyutin.
Eelmisel aastal kukkus vene gaasi hind 1000 kuupmeetri kohta 167 dollerile, kuid Gazprom loodab, et hind taastub 180-190 dollarile.
Venemaa Aasia-suunalised ekspordid algavad aga Gazpromi esindaja sõnul kõige varem 2019. aastal. Probleeme tekitab Bloombergi hinnangul ka Gazpromi ja Hiina läbirääkimiste aeglustumine, mis puudutab uut gaasilepet. Põhjuseks on rahvavabariigis toimuv gaasitööstuse reform.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.11.24, 12:07
Tallinki keskkonnaalased jõupingutused kannavad vilja
Kuigi laevandussektoris on regulatsioonide hulk muret tekitavalt suur ja uue põlvkonna lahendusi kütuse tarbimisel pole, on Tallink pühendunud olemasolevate süsteemide parendamisele ja toonud sõitma ka uusi aluseid, ikka selleks, et CO jalajälge vähendada.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele