USA päritolu inimeselt-inimesele lühiajalisi üüriteenuseid vahendav portaal Airbnb soovib oma turuosa Hiinas senisest jõulisemalt kasvatada.
- Näide Airbnb poolt pakutavast majutusest Pariisis. Foto: Äripäev
Airbnb kaasasutaja ning tegevjuht Brian Chesky sõnul peitub Hiina turul sealse suure rahvaarvu tõttu hiiglaslik potentsiaal ning selle realiseerimise eesmärgil on ettevõte otsustanud oma töötajate arvu kolmekordistada.
Samuti mõeldi Hiina turu tarbeks välja eraldi nimi ning teenus hakkab maailma suurima rahvaarvuga riigis kandma nimetus Aibiying, mis tähendab kohalikus keeles „tervitame üksteist armastusega.“
„Hiina on tohutu turg, seal kuulub meie sihtgruppi ligi 400 miljonit inimest,“ ütles Chesky Reutersile. Eelmisel aastal suudeti hiinlaste osakaalu oma portaali kaudu vahendatavates majutustes suurendada 142 protsendi võrra.
Sellegipoolest on Airbnb-l ka mitmeid kohalikke konkurente. Suurimad nendest on näiteks Tujia.com ja Xiaozhu.com. Viimast peetakse ka Airbnb klooniks.
„Selleks, et Hiinas edu saavutada, õpime teistelt firmadelt, vaatame nende kogemust,“ märkis Chesky. „Esimeseks sammuks on kohaliku meeskonna ehitamine.“
Airbnb on hetkel suutnud oma portaali kaasata 80 000 hiina kodu ning see number kasvas eelmisel aastal enam kui poolteist korda.
Seotud lood
Tänapäeval ei räägita videokaameratest enam ainult objektide turvalisuse tagamise kontekstis. Tehnoloogia kiire areng on muutnud videovalve lahendused mitmekülgseteks tööriistadeks, mis pakuvad palju enamat kui pelgalt valvet.