• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 22.03.17, 09:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Airbnb vallutab agressiivselt Hiina turgu

USA päritolu inimeselt-inimesele lühiajalisi üüriteenuseid vahendav portaal Airbnb soovib oma turuosa Hiinas senisest jõulisemalt kasvatada.
Näide Airbnb poolt pakutavast majutusest Pariisis.
  • Näide Airbnb poolt pakutavast majutusest Pariisis.
  • Foto: Äripäev
Airbnb kaasasutaja ning tegevjuht Brian Chesky sõnul peitub Hiina turul sealse suure rahvaarvu tõttu hiiglaslik potentsiaal ning selle realiseerimise eesmärgil on ettevõte otsustanud oma töötajate arvu kolmekordistada.
Samuti mõeldi Hiina turu tarbeks välja eraldi nimi ning teenus hakkab maailma suurima rahvaarvuga riigis kandma nimetus Aibiying, mis tähendab kohalikus keeles „tervitame üksteist armastusega.“
„Hiina on tohutu turg, seal kuulub meie sihtgruppi ligi 400 miljonit inimest,“ ütles Chesky Reutersile. Eelmisel aastal suudeti hiinlaste osakaalu oma portaali kaudu vahendatavates majutustes suurendada 142 protsendi võrra.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sellegipoolest on Airbnb-l ka mitmeid kohalikke konkurente. Suurimad nendest on näiteks Tujia.com ja Xiaozhu.com. Viimast peetakse ka Airbnb klooniks.
„Selleks, et Hiinas edu saavutada, õpime teistelt firmadelt, vaatame nende kogemust,“ märkis Chesky. „Esimeseks sammuks on kohaliku meeskonna ehitamine.“
Airbnb on hetkel suutnud oma portaali kaasata 80 000 hiina kodu ning see number kasvas eelmisel aastal enam kui poolteist korda.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele