• OMX Baltic0,04%267,75
  • OMX Riga−0,04%875,44
  • OMX Tallinn−0,12%1 710,07
  • OMX Vilnius0,49%1 044,78
  • S&P 5000,05%6 049,88
  • DOW 30−0,17%44 705,53
  • Nasdaq 0,4%19 480,91
  • FTSE 100−0,22%8 341,09
  • Nikkei 2250,07%39 276,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,55
  • OMX Baltic0,04%267,75
  • OMX Riga−0,04%875,44
  • OMX Tallinn−0,12%1 710,07
  • OMX Vilnius0,49%1 044,78
  • S&P 5000,05%6 049,88
  • DOW 30−0,17%44 705,53
  • Nasdaq 0,4%19 480,91
  • FTSE 100−0,22%8 341,09
  • Nikkei 2250,07%39 276,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,55
  • 21.04.17, 17:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Swedbank tõstis Tallinna Kaubamaja hinnasihti

Kuna Tallinna Kaubamaja üllatas Swedbanki analüütikuid 5,5 protsenti parema müüginumbriga, vaadati üle hinnasiht, kuid soovitus jäeti samaks.
Selver Tallinnas Arsenali keskuses.
  • Selver Tallinnas Arsenali keskuses. Foto: Andras Kralla
Ligi sajamiljoniline müügikäive ning rekordkvartal autosektoris ületasid Swedbanki analüütikute prognoose. „Me ootasime, et segment kasvab sarnase kiirusega nagu ülejäänud Balti autoturg ehk mahus 11 protsenti. Kuid mitu lepingut aitasid müügil kasvada 33 protsendi võrra,“ seisab Swedbanki analüütikute raportis.
Jaemüük kasvas Eestis jaanuaris 2 ning veebruaris 1 protsendi võrra, mis on väiksem kui mullu. Seevastu näitab analüütikute hinnangul tugevam kasv Selverites, et Kaubamaja on valmis ka konkurentidelt turuosa haarama.
Kõik kokku ajendas Swedbanki analüütikuid tõstma Tallinna Kaubamaja aktsia hinnasihti 8,5 eurolt 8,8 euro peale. Samas jätsid analüütikud soovituse „hoia“ peale.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.24, 08:00
Motiveerimise kunst: boonusmeetmed tagavad tööandjale rahuloleva töötaja
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele