Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
CNBC kirjutab, et Amazon plaanib siseneda farmaatsiaturule ning on oma strateegia väljatöötamiseks pannud kokku isegi vastava meeskonna.
Anonüümsust palunud allikate sõnul plaanib Amazon farmaatsiaärisse minna juba mitu aastat, ent nüüd otsustati asi suuremalt ette võtta. Siiski pole kindlat otsust veel tehtud, sest ravimimüügi turg on täis ning konkurents seega väga tihe.
Amazon on ravimimüügiga katsetanud juba Jaapani turul. Õigupoolest ongi see ettevõtte puhul üsna tavaline, et proovitakse uusi äriideid väljaspool USA turgu. Näiteks drooniga kauba kojukannet testis Amazon Kanadas.
USAs kirjutatakse aastas välja üle 4 miljardi retsepti. Aastal 2015 kulutati retseptiravimitele kokku 300 miljardit dollarit.
GoodRx'i kasutaja ning pikalt tervishoiuvaldkonnas tegelenud Stephen Buck märkis, et Amazoni idee siseneda farmaatsiaturule on õnnestumise korral väga tulus. Samas märkis ta, et retseptiravimite müük veebis on keeruline ning arvestada tuleb regulatsioonidega, millest läbi murdmine ei pruugi olla lihtne.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.