• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 04.10.17, 14:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pepsico tegi oodatust etema kvartali

Ehkki joogimüük Põhja-Ameerikas jäi nõrgaks, suutis Pepsico kolmandas kvartalis tugeva suupistete müügi ja madalamate kulude toel teha analüütikute oodatust tugevama kasumi, ent joogihiiu käive jääb ootustele alla.
Pepsi
  • Pepsi
  • Foto: epa
Pepsico kasum aktsia kohta oli 1,48 dollarit, mis ületas 5 sendiga analüütikute oodatud 1,43 dollarit, edastas Reuters.
Frito-Lay äriüksus, mille alla käivad näiteks Cheetose ja Doritose kaubamärgi suupisted, kasvas 9. septembril lõppenud kvartalis 3,2%. Turustus- ja üldkulud langesid 0,7%.
Samas sai märkimisväärse hoobi firma suurim äriüksus ehk Põhja-Ameerika joogimüük. Selle käive kahanes 3,4 protsenti 5,33 miljardile dollarile, eriti suur mõju oli Gatorade’i karastusjoogibrändi kehvadel tulemustel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Põhja-Ameerika karastusjookide turul ongi üha raskem edukas olla – karastusjookide tarbimine on viimased 12 aastat langenud, kuna tarbijad otsustavad tervislikuma kauba kasuks. Ehkki mahud vähenevad, liigub müük rahas mõõdetuna pisut üles, kuna kõik joogitootjad suruvad turule väiksemates pakendites kaupa, mille eest saab küsida kõrgemat liitrihinda.
Pepsico muidu heade tulemute juures teebki enim muret just käive. Firma müügitulu oli kolmandas kvartalis kokku 16,24 miljardit dollarit, mida oli 1,3% enam kui aasta vartem. Siiski jäi tulemus alla analüütikute ootustele, milleks oli 16,31 miljardit.
Ühtlasi oli Pepsico sunnitud kärpima ka enda terve aasta käibeprognoosi. Nüüd ootab firma terve aasta peale vaid 2,4% müügikasvu, varasem siht oli 3%. Firma tegevjuht Indra Nooyi ütles, et turuolukord on jätkuvalt raske, ent eriti selles valguses läks äri hästi.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 17 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele