Tallink Grupi üheksa kuu auditeerimata vahearuande kohaselt teenis kontsern aasta esimese üheksa kuuga 45,4 miljonit eurot puhaskasumit, mis on 4,8 miljoni euro (11,9%) võrra rohkem kui eelmisel aastal samal ajal.
![Tallinkil kasvas puhaskasum.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=c799104b-11b6-5931-ab52-9abf350cd26d&width=3840&q=70)
- Tallinkil kasvas puhaskasum. Foto: Andras Kralla
Kontserni auditeerimata müügitulu kasvas esimese üheksa kuu jooksul võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 3,2% võrra 734,1 miljoni euroni ning auditeerimata kulumieelne ärikasum (EBITDA) ligi 10 miljoni euro võrra ning oli 129,5 miljonit eurot.
Positiivseid tulemusi on mõjutanud näiteks uue veeldatud maagaasil töötava laeva Megastar liinile tulek Tallinna-Helsingi liinil, viie reisilaeva korraline hooldus esimeses kvartalis, veomahu võimekuse kasv mitmel liinil ning konkurentsi tihenemine Tallinna-Helsingi liinil, mis on avaldanud mõju piletihindadele, loetles Tallink Grupi finantsdirektor Veiko Haavapuu.
„Tihedast konkurentsist hoolimata kasvab Tallink Grupi reisijate koguarv pidevalt ning eriti jõudsalt on kasvanud kaubavedu kõigis geograafilistes segmentides,“ nentis Haavapuu. Tema sõnul teeniti ootuspäraselt aasta suurimad käibe- ja kasuminumbrid kolmandas kvartalis, mis on suvine turismi kõrghooaeg.
Kolmandas kvartalis kasvasid kõigi peamiste ärisegmentide müügitulud võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Näiteks kasvas kaupluste ja restoranide müügitulu kolmandas kvartalis 3 miljoni euro võrra ning piletimüügi müügitulu 1,2 miljoni euro võrra. Kasvu toetas 2% reisijate koguarvu kasv. Kolmanda kvartali kaubaveo müügitulu kasvas eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 3,5 miljoni euro (13.9%) võrra. Kasvule aitas kaasa transporditud kaubaveoühikute arvu kasv kõigis geograafilistes segmentides.
„Kaubaveo mahud kasvasid kõigis meie geograafilistes segmentides, mitte ainult kolmandas kvartalis, vaid kogu üheksa kuu jooksul ja teenisime sellega 10,1 miljoni euro (13.1%) võrra suurema müügitulu võrreldes eelmise aasta esimese üheksa kuuga. Kasv näitab, et meie eesmärk pakkuda Läänemerel paindlikku ja taskukohast kaubaveoteenust annab tulemusi,” sõnas Haavapuu.
Seotud lood
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.
Enimloetud
1
Omanik: “Ei ole kantimine!”
4
Võttis dividendi 25 miljonit
6
Kuidas kollektiivne kujutlusvõime jalgpallis pankrotistus
Hetkel kuum
![Saneerimisnõustaja hinnangul on kinnitusvahendite hulgi- ja jaemüügiga tegelev Janere maksejõuetu ning ettevõtte tegevus viidi uue ettevõtte alla. Janere omaniku sõnul ei tegele ta mingi kantimisega.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=c6dcfcae-7d46-508f-b14c-f44602bef15f&width=3840&q=70)
Omanik: “Ei ole kantimine!”
![Soler & Palau esindaja Hilario Tome ja ETS NORDi juhatuse esimees Urmas Hiie.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=2bd8bfe9-ad4b-566f-abe6-5d2d84601360&width=3840&q=70)
“Meid on soovinud ära osta paljud ettevõtted”
![Napilt 17-aastaselt Hispaania koondises Euroopa meistriks tulnud Lamine Yamal Berliini olümpiastaadionil tiitlivõitu tähistamas.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=34f38a38-d679-549c-8cd6-2287caba1704&width=3840&q=70)
Kuidas kollektiivne kujutlusvõime jalgpallis pankrotistus
Tagasi Äripäeva esilehele