Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
PRFoodsi juhtkond kasvunumbritega rahul
PRFoodsi juhatuse liige Indrek Kasela.Foto: Raul Mee
PRFoodsi 11 kuu auditeerimata konsolideeritud müügikäive võrreldes eelmise aasta sama ajaga kasvas tänu uute ettevõtete lisandumisele, teatas ettevõte.
Võrreldes eelmise aasta 11 kuuga oli kasv 48,4% ehk 19,5 miljoni eurot, mis tähendas kasvu 59,8 miljoni euroni. Võrreldav käive kasvas 11 kuuga 15,6% ehk 6,3 miljoni euro võrra. PRFoodsi tänavuse 11 kuu müügikäive vastab juhtkonna ootustele, märkis ettevõte pressiteate vahendusel.
Enamus võrreldava käibe kasvust tuli tänu toodete lõpphinna kallinemisele. John Ross Jr., Coln Valley ja Trio Trading omandamine kasvatas grupi käivet alates omandamisest 13,2 miljoni euro võrra ning lubab ka edaspi kasumlikkust suurendada.
Novembri käive kasvas 3,8 miljoni euro ehk 66,5% võrra võrreldes eelmise aasta novembriga. Võrreldav käive kasvas samal perioodil 0,8 miljonit eurot ehk 14,7%.
Tänavuse 11 kuu pro forma käive oleks olnud 96,0 miljonit eurot, kui kõik ettevõtted oleksid olnud gruppi konsolideeritud aasta algusest, märkis PRFoods.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.