Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
WSJ: Amazon teeb oma toidupoeketi
Amazon plaanib USA-s avada oma toidupoed, kus hinnad oleksid madalamal tasemel, kui praegu Amazonile kuuluvas Whole Foodsi poeketis, vahendab CNBC täna Wall Street Journalis ilmunud artiklit.
Amazoni logistikakeskus Tracys Californias Ameerika Ühendriikides. Foto: Scanpix/REUTERS/Robert Galbraith
Ajalehe järgi plaanib Amazon avada kümneid poode ning esimene pood peaks avatama Los Angelesis 2019. aasta lõpus. 2020. aastaks on juba sõlmitud lisaks kaks uue poepinna liisingulepingut.
Praegu ei ole veel selge, kas poed hakkavad kandma Amazoni kaubamärki, kuid WSJ kirjutas, et uus poekett saab olema Whole Foodsist eraldiseisev.
Tänase uudise valguses langesid järsult USA toidukaupluste firmade aktsiad -- eriti järsk oli langus Krogeri puhul, mille aktsia langes esialgu ligi 4%, kuid nüüdseks on aktsia hind mõnevõrra taastunud, olles 2,6% miinuses. Walmarti aktsia hind on eilsega võrreldes 0,8% langenud.
Amazoni enda aktsia on 1,4% plussis, kaubeldes 1662,8 dollari peal. Amazoni aktsia eelmisel aastal tehtud tipp oli 2050,5 dollarit.
Et olla ette valmistatud tulevaks kauplemisnädalaks, teen ma kodutööd nädalavahetusel. Seekord jäi mulle silma Amazon.com-i (AMZN) aktsia, kirjutab aastaid põhitöö kõrvalt börsidel kaubelnud Igor Dorošenko.
Amazon võib e-kaubanduse maailmas tunduda absoluutse turuliidrina. Paljud pole aga tähele pannud, et Walmartil on viimastel kuudel isegi paremini läinud, kirjutab CNBC.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.